Hennes & Mauritz AB kõneisik Anne Lehtonen teatas, et peavad iseennast oma suurimaks konkurendiks, püüdes igal turul teiste ettevõtjatega võrreldes pakkuda klientidele parimat.
Lehtoneni ütluste kohaselt on jätkusuutlikkus muutumas aina olulisemaks ning H&Mi soov on suureneva teadlikkusega klienti alati üllatada ja tema ootusi firma suhtes ületada.
"Me otsustame üksikuid konkurente mitte kommenteerida, keskendudes selle asemel enda pakkumisele," vastas Lehtonen küsimusele, kuidas võiks H&Mi sisenemist Eesti turule mõjutada LPP Retail Estonia laienemisplaanid.
Seotud lood
Selle aasta kaheksa kuuga on Eesti ühe suurima rõivamüüja LPP Retail Estonia OÜ emafirma LPP SA Capital Groupi käive võrreldes aasta varasemaga kasvanud neljandiku võrra, 574 miljoni euroni.
LPP Retail Estonia OÜ juhatuse esimees Hendrik I. Pass jääb kindlaks seisukohale, et H&Mi tulek suurendab külastatavust kõikides keskustes, kuhu Rootsi rõivakauplus läheb ning uue konkurendi tulekust võidavad kõik samas keskuses olevad kauplused.
Homme Tallinnas esimese kaupluse avav kiirmoekett H&M plaanib Baltimaade turul jõuliselt laieneda ning järgmise aasta lõpuks avada veel 11 kauplust.
Müügipinnalt suurim rõivamüüja avab järgmisel aastal uusi kauplusi ning suurendab jõuliselt müügipinda.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.