"Tahame teha, niipalju kui võimalik, koostööd praeguste laevade omanike ja operaatoriga," kinnitas ta intervjuus
Saarte Häälele ning lisas, et operaatoril on väga suured kogemused ja teadmised, seda ka laevade tellimise osas.
"Loomulikult on laevade omanikel väga selge soov – teenida nende laevade pealt ja teenida väga hästi," viitas Parts olmanike põhisoovile laevad välja prahtida ja raha saada. "Ja selles osas pole vast paremat pakkujat kui Eesti riik," märkis ta, öeldes, et riigi poolt plaanitaval pakkumisel saavad osaleda ka praegused omanikud.
Valitsus plaanib saarte ja mandri vahelise laevaühenduse riigistamist, andes liinid erafirmale opereerida, et alandada laevade kapitalikulusid. Praegu Väinamerel parvlaevaliiklust korraldava Saaremaa Laevakompanii leping lõpeb 1. oktoobril 2016. Mullu doteeris riik ettevõtet 14,2 miljoni euroga.
Praegu on nii kõrgkvaliteediline parvlaevateenus, et selle tulemusena on ka sillanõudlus langevas trendis, ütles valitsuse sillakomisjoni juhtiv Parts ning lisas, et jutt Saaremaa sillast tekkis ikkagi kehvast teenusest.