"Kasutatud laevadele seatakse küll vanusepiir, aga see ei välista praegu liine teenindava kolme uuemat tüüpi laeva pakkumist," ütles
Saarte Häälele majandusministeeriumi nõunik Rasmus Ruuda, lisades, et pakkuda võib ka täiesti uusi laevu.
Hanke tulemusel soetatavad parvlaevad annab TS Shipping rendile ettevõtjale, kellega ministeerium sõlmib avaliku teenindamise lepingu 1. oktoobrist 2016, seni opereerib Kuivastu-Virtsu ja Rohuküla-Heltermaa liinil Väinamere Liinid.
"Kõik annavad endale aru, et see on palju mõistlikum, kui laevad kuuluksid riigile ja riik sõltuvalt turu olukorrast leiab operaatori," on majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts varem öelnud, viidates, et kõikide arvutuste järgi tuleb see riigile odavam.
TS Shipping on Tallinna Sadama tütarettevõte, mis osutab multifunktsionaalse laevaga Botnica jäämurdeteenust ja teeb veealuseid või -pealseid töid avamerel nafta- ja gaasitööstusele.