• OMX Baltic0,58%282,6
  • OMX Riga0,45%875,62
  • OMX Tallinn0,86%1 782,16
  • OMX Vilnius0,57%1 110,43
  • S&P 5000,00%5 842,91
  • DOW 300,00%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,98%8 282,12
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,31
  • OMX Baltic0,58%282,6
  • OMX Riga0,45%875,62
  • OMX Tallinn0,86%1 782,16
  • OMX Vilnius0,57%1 110,43
  • S&P 5000,00%5 842,91
  • DOW 300,00%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,98%8 282,12
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,31
  • 16.02.13, 16:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mitteformaalne õpe võib lastega imesid teha

Kui teie laps ei saa koolis hakkama, võib selle vastu tõhusat abi leida. Eestis ja Lätis tehtud uuring näitab, et kooliklassist väljaspool õppides tasanduvad suured erinevused, mis kujunevad välja kooliseinte vahel, kirjutab teadusajakirjanik Arko Olesk ajakirja Kaja värskes numbris.
Mitteformaalne õpe on igatahes väga tõhus viis muuta hoiakuid. Isegi kõige nõrgemad lapsed võtavad koolivälises keskkonnas õppides väga kiiresti keskmistele järele. Võrdlevalt on ka Soomes tehtud testide peamine tulemus, et kuigi kõige enam õpivad avatud keskkonnas küll parimad õpilased, meeldib kõige nõrgematele lastele selline õpe siiski kõige enam.
Väljaspool kooliklassi korraldatavad hästi läbi mõeldud õppetegevused suudavad noori tugevalt motiveerida, rõhutab samuti ajakirjale Kaja antud intervjuus selle valdkonna juhtivaid asjatundjaid Hannu Salmi.
Loe mitteformaalse õppe headusest ja uuringute tulemusest edasi ajakirja Kaja värskest numbrist. Tellijad saavad artiklit lugeda juba ka veebis: http://kaja.aripaev.ee
Autor: Kaire Uusen, Kristi Malmberg

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele