Eesti auklikud teed panevad paljud autoomanikud kurblikult pead vangutama. Citymotorsi autorendi juhi Hillar Laane sõnul on Tallinna teed nagu 1995. aastal Varssavis.
Äripäev kirjutas möödunud reedel juhtkirjas, et Eesti teed vajavad intensiivravi. Küsime täna, kas kütuseaktsiisist peaks suunama rohkem raha teederemonti.
"Kindlasti peaks," on Laan kindel. "Teed on väga auklikud, ma pole küll kursis, kust see raha võetakse, kuid olukord on hull. Tallina tänavad on nagu 1995. aastal Varssavis. Palju tuleb teenindusse autosid, millel on teede tõttu rehvid lõhki ja sillad paigast. Kust see raha leitakse, ma ei tea, aga midagi peab ette võtma. Varasematel talvedel pole olukord olnud nii hull kui tänavu," kommenteeris Laan.
AS Trev-2 Grupi juhatuse esimehe Erki Mölderi sõnul pole muud väljapääsu, kui tuleb rohkem raha suunata tee-ehitusse. "Kuidas seda teostada, tuleks küsida riigimeestele, kuid kui seadusandja on öelnud, et 75% peaks aktsiisist minema aukude lappimiseks, siis tuleks seda täita või seadust muuta," märkis Mölder ja lisas, et kust iganes see raha võetakse, on tänane olukord teedel igatahes vastuvõetamatu.
Seotud lood
Riikliku maanteeameti plaan hakata kohalike omavalitsusüksuste üle järelevalvet pidama, kuidas viimased tulevad toime kohustustega tagada teede-tänavate korrashoid, on kiiduväärt mõte.
Tallinn leiab, et riik annab tänavatel liiga vähe raha ning vaidlustab tänavuse rahajagamisotsuse kohtus.
Me teeme Euroopa Liidule natuke rehepappi - nemad annavad meile raha, et meie teed saaks korda, kuid meie selle arvel vähendame omavahendeid samasuguses ulatuses, märkis Lemminkäinen Eesti juht Sven Pertens.
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.