"Pudel võib olla ilus, aga kui meestele ei meeldi, siis ta ei toimi," rääkis Saku juht Margus Kastein täna turunduskonverentsil "Password 2013". Saku uus Kuld kandideeris eelmise aasta turundusteo tiitlile.
"Kasumlikkus on tõusnud 12%, müük kasvanud 16,6%, turuosa lansseerimisperioodi jooksul tõusnud 3 korda," loetles Kastein tulemusi.
Saku juhi sõnul osteti eelmisel aasta Eestis 165 miljoni euro väärtuses õlut, 40 miljonit sellest läks riigile maksudena, midagi jäi ka tootjate taskutesse.
Kampaaniatel on müügile märkimisväärne mõju. Kasteini sõnul ostetakse pooled õlled kampaania raames. "Kampaaniad suurendavad müügimahtu, kuid ei ole nii positiivsed kasumlikkuse mõttes," tunnistas Saku juht, ja lisas, et tegelikult võivad kampaaniad brändile haiget teha.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.