• OMX Baltic0,58%282,6
  • OMX Riga0,45%875,62
  • OMX Tallinn0,86%1 782,16
  • OMX Vilnius0,57%1 110,43
  • S&P 5000,00%5 842,91
  • DOW 300,00%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,98%8 282,12
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,31
  • OMX Baltic0,58%282,6
  • OMX Riga0,45%875,62
  • OMX Tallinn0,86%1 782,16
  • OMX Vilnius0,57%1 110,43
  • S&P 5000,00%5 842,91
  • DOW 300,00%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,98%8 282,12
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,31
  • 13.03.13, 14:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku: pudel peab meestele meeldima

"Pudel võib olla ilus, aga kui meestele ei meeldi, siis ta ei toimi," rääkis Saku juht Margus Kastein täna turunduskonverentsil "Password 2013". Saku uus Kuld kandideeris eelmise aasta turundusteo tiitlile.
"Kasumlikkus on tõusnud 12%, müük kasvanud 16,6%, turuosa lansseerimisperioodi jooksul tõusnud 3 korda," loetles Kastein tulemusi.
Saku juhi sõnul osteti eelmisel aasta Eestis 165 miljoni euro väärtuses õlut, 40 miljonit sellest läks riigile maksudena, midagi jäi ka tootjate taskutesse.
Kampaaniatel on müügile märkimisväärne mõju. Kasteini sõnul ostetakse pooled õlled kampaania raames. "Kampaaniad suurendavad müügimahtu, kuid ei ole nii positiivsed kasumlikkuse mõttes," tunnistas Saku juht, ja lisas, et tegelikult võivad kampaaniad brändile haiget teha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele