Praegu on nad mõistlikud - suhtlemine nendega on paranenud, ütles OÜ KIT Auto ja OÜ Võidusõidutehnika osanik Valter Teppan.
"Maksuamet on suhtlemist parandanud," kiitis Teppan. "Seal on inimesi, kellega suhelda, räägitakse rohkem, kui hetkel üles on antud. Mina olen küll rahul."
Teppani hinnangul on ka maksuameti töö oluliselt paremaks muutunud. "Samas, ähvardused, mis sealt tulevad, hirmutavad," märkis ta. "Näiteks mingid uued seadused, mida tahetakse vastu võtta."
Äripäev küsis ettevõtjatelt, kas nende hinnangul on maksu- ja tolliamet paremini tööle hakanud.
Autor: Kadri Jakobson, Ave Lepik
Seotud lood
Üheksakümnendate keskel olid Eesti toidutööstuse Nokiaks kalakonservid, millest vaatasid vastu kurbade silmadega sprotid. Neil oli idaturul hea minek. Raha teenimist kalade kurvad silmad ei takistanud, meenutab Äripäeva peatoimetaja asetäitja Aivar Hundimägi.
Tundub, et maksu- ja tolliamet teeb oma tööd põhjalikumalt kui nad varem seda tegid, hindas AS Ingle tegevjuht Vello Kivimurd.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.