Praegu on nad mõistlikud - suhtlemine nendega on paranenud, ütles OÜ KIT Auto ja OÜ Võidusõidutehnika osanik Valter Teppan.
"Maksuamet on suhtlemist parandanud," kiitis Teppan. "Seal on inimesi, kellega suhelda, räägitakse rohkem, kui hetkel üles on antud. Mina olen küll rahul."
Teppani hinnangul on ka maksuameti töö oluliselt paremaks muutunud. "Samas, ähvardused, mis sealt tulevad, hirmutavad," märkis ta. "Näiteks mingid uued seadused, mida tahetakse vastu võtta."
Äripäev küsis ettevõtjatelt, kas nende hinnangul on maksu- ja tolliamet paremini tööle hakanud.
Autor: Kadri Jakobson, Ave Lepik
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üheksakümnendate keskel olid Eesti toidutööstuse Nokiaks kalakonservid, millest vaatasid vastu kurbade silmadega sprotid. Neil oli idaturul hea minek. Raha teenimist kalade kurvad silmad ei takistanud, meenutab Äripäeva peatoimetaja asetäitja Aivar Hundimägi.
Tundub, et maksu- ja tolliamet teeb oma tööd põhjalikumalt kui nad varem seda tegid, hindas AS Ingle tegevjuht Vello Kivimurd.
Kliimamuutuste tagajärjel kehtestatud rangemad regulatsioonid seavad ettevõtetele uusi ootusi ja kohustusi, suunates neid looma üha jätkusuutlikumaid ärimudeleid. SEB jätkusuutlikkuse juht Tatjana Vakulenko rõhutab, et pangad ei ole seejuures pelgalt finantseerijad, vaid ka olulised partnerid ja nõustajad, aidates ettevõtetel muuta rohepöördega seotud väljakutseid konkurentsieeliseks.