Toyota reklaamis enda Camry sedaane ja Priuse hübriide odavate laenude ja liisingute abil, mis aitas autotootjal USA turul ületada analüütikute juuni prognoose, vahendas Bloomberg.
Toyota juuni tarned tõusid USA-s 9,8%-ni, mis ületas prognoositud 6,2%-list kasvu. Honda teatas 9,7-lisest kasvust, Nissani müük suurenes 13% ning Hyundai ja Kia ühendatud müüginumbrid kasvasid 0,4%, kuigi eksperdid prognoosisid langust.
Ameeriklased ostavad uusi autosid ja pikape kiireimas tempos pärast 2007. aastat, kui vanemaid mudeleid asendatakse uutega. Taoline tegutsemine suurendab masinate nõudlust kõikides segmentides ning sunnib Jaapani ja Lõuna-Korea autotootjaid rohkem pingutama oma edu kaitsmiseks väikeste ja keskmiste suurustega masinate seas.
"Kui kook kasvab, siis iga tükk suureneb," ütles Kelley Blue Booki analüütik Karl Brauer. "Praeguse tagasihoidliku nõudluse juures näeme vaid jäämäe tippu. Kui majandus aina paraneb, siis võib olukord tõsisemalt hoogustuda."
AutoData Corp.-i andmetel kujunes juunis USA müügi suuruseks 1,4 miljonit ühikut, aasta varem samal perioodil oli number 1,29 miljonit. USA turul haarasid Aasia autotootjad 44,1%-lise osa, mis on mullusega võrreldes 0,1% suurem. AutoData andmetel haarasid General Motors, Ford ja Chrysler ühiselt 46,7%-lise turuosa.
Seotud lood
General Motors (GM) võib aasta võrra edasi lükata järgmise põlvkonna Chevrolet Cruze'i debüüdi seoses ehituslike muudatustega ja sooviga saada rohkem autode müüke enne uut mudelit, vahendas Reuters.
General Motors (GM) ja Ford Motor teatasid, et juuni tarned ületasid ootusi, kui autotööstuses võib müümistempo suureneda viimase 66 kuu parima kiiruseni, vahendas Bloomberg.
Veel nelja aasta eest madalseisus olnud USA autotööstus on tänu soodsale vahetuskursile ja madalatele tööjõukuludele eksporti tugevalt kasvatanud.
Chrysler, Ford ja General Motors teatasid headest müüginumbritest maikuus, mis tekitab lootuse, et pehme aprill oli kõigest ühekordne vahejuhtum ning majandus jätkab autotööstuse abiga kasvamist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.