Sellel sügisel läheb majandusministeerium valitsusse ettepanekuga hankida riigile 4 parvlaeva, millega saaks opereerida Saaremaa ja Hiiumaa vahelistel liinidel, kirjutab
Postimees. Sisuliselt korratakse Elektriraudtee skeemi, kus riik võtab enda omandisse infrastruktuuri (antud juhul laevad) ja hiljem korraldab hanke leidmaks firma, kes hakkab nende laevadega opereerima. Kui see kava läbi läheb, siis aastal 2016 lõpeb Vjatšeslav Leedo kauakestnud praamimonopol Eesti saarte vahel.
Postimehele teadaolevalt on ministeeriumis juba alanud ka natuke konkreetsemad arutelud. Ilmselt pannakse püsti skeem, et riik annab ühele riigiettevõttele kohustuse hankida 4 laeva Rohuküla-Heltermaa ja Virtsu-Kuivastu liini jaoks. Kes see ettevõtte võiks olla, pole hetkel veel otsustatud, kuid variandina on laual Eesti Loots.