Üle 2600 töötajaga G4S-lt oodatakse rohkem tunnustamist ning juhtimise kvaliteedi tase peaks olema ühtlasem, selgus ettevõtte rahulolu-uuringust.
G4S Eesti personalidirektori Irene Metsise sõnul on firma käivitanud juhtimise arendamisele suunatud ettevõtmisi, et tekitada sünergiat erinevate üksuste vahel ja tõsta juhtimiskvaliteeti. Samuti soovib ettevõte üle vaadata senised motivatsiooni- ja tunnustamistraditsioonid, et leida võimalusi motivatsiooni suurendamiseks.
Küsimusele, kui palju on G4S-s rahulolematuid töötajaid, vastas Metsis, et 65 protsenti põhipersonalist ja 75 protsenti kontoritöötajatest ei oleks valmis lahkuma ettevõttest, kui pakutaks samaväärset tasu ja soodustusi teises ettevõttes.
"Mida suurem on tööandja, seda keerulisem on tagada kõiki töötajaid motiveerivaid tingimusi. Küll aga tean oma kogemusest, et töötajad hindavad seda, kui tööandja väärtustab nende tehtavat tööd, pakub arenguvõimalusi ja tunneb töötaja käekäigu vastu huvi. Tahan öelda, et kõik ei taandu vaid palgale, töökliima ning tööandja oskus märgata oma inimeste arengut ja töötulemusi mängivad samuti olulist rolli," selgitas Metsis. Ta tõstis esile Eesti inimese erinevust muu maailmaga, kui olulisemaks motivaatoriks on vääriline töötasu, sest Eestis makstav palgatase ja elatustase on madal.
Tööportaali CV Keskus uuringu järgi puudub 40% töötavatest inimestest igasugune motivatsioon oma praegusel ametikohal jätkamiseks, sest neid ei motiveeri raha, inspireeriv ülemus, töö iseloom, meeldivad kolleegid ega töökeskkond. Küsitluses osales 1339 vastajat. Keskuse turundusjuhi Henry Auväärti sõnul kuulusid uuringusse peamiselt veebikeskkonda külastanud tööotsijad ja -pakkujad.
Seotud lood
G4S sisekontrolli osakonna juhtaja Rain Pent rääkis tänasel Turvakonverentsil, et sageli satuvad pahuksisse töötajad, kes pole aastaid puhkust välja võtnud või on esimesed ja viimased töölt lahkujad.
Suur osa töötajaist pole oma ametis piisavalt motiveeritud, selgub CV Keskuse uuringust.
Ligi 40 protsenti töötajaid, kellel puudub igasugune motivatsioon oma ametis jätkamiseks, on pigem utoopiline kui tõsiseltvõetav suurusjärk, ütles Eesti Posti personaliosakonna juhataja Kadi Tamkõrv.
Umbes 20 protsendi SEB Panga töötajate jaoks on aktuaalne motivatsiooniküsimus, teatas kommunikatsioonijuht Silver Vohu.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele