• OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 500−0,89%5 896,38
  • DOW 30−0,58%43 495,9
  • Nasdaq −1,43%18 834,4
  • FTSE 100−0,06%8 066,1
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,17
  • OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 500−0,89%5 896,38
  • DOW 30−0,58%43 495,9
  • Nasdaq −1,43%18 834,4
  • FTSE 100−0,06%8 066,1
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,17
  • 03.01.14, 14:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma: keskmisest enam osteti rõivaid ja spordikaupu

Lisaks toidikaupadele osteti Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuhi Silver Säga hinnangul kauplustest möödunud aasta novembris keskmisest enam ka sporditarbeid ja -rõivaid.
"Möödunud aasta november oli Prismale edukas ning nii müügikäive kui kliendiarv kasvasid võrreldes aasta 2012 sama perioodiga. Eraldi võiks sealjuures välja tuua sporditarvete ja -rõivaste ning toidukaupade keskmisest suurema müügikasvu," märkis Säga. Tema hinnangul võib ka möödunud aasta detsembri müügiga rahul olla.
"Eelmise aasta detsembri müükidega võib esmapilgul igati rahule jääda. Nii müüginumbrid kui ka kliendiarv olid suuremad kui aastal 2012. Üheks põhjuseks võib olla inimeste tarbimisjulguse kasv, kuid kindlasti mängis rolli ka meie seekordne jõulukampaania, mis keskendus klientidele olulistele teemadele. Kingituste tasuta pakkimine, tarbekaupade tasuta kojuvedu ja kingituste ümbervahetamise võimalus," loetles Säga.
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes eelmise aasta novembris 2012. aasta novembriga võrreldes püsivhindades 7%, teatas statistikaamet.
Keskmisest enam suurenes jaemüük majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 26%) ning posti või interneti teel (kasv 24%).
Euronics Baltic OÜ juhatuse liikme Jaan Koppeli sõnul oli neil kodumasinate osas novembris küll kasv, kuid kindlasti mitte 20% kandis, ikka vähem. "Olen kontorist eemal hetkel ja täpseid numbreid peast öelda ei oska, kuid tean, et novembris oli meil müügis kasv küll, jah. Kuid see oli ehk 1 või 2 protsenti, 20% räääkida küll ei saa,“ märkis Koppel.

Seotud lood

Uudised
  • 03.01.14, 15:32
K-Rauta juht: inimesed on asunud kodusid remontima
Kui varem inimesed hoidusid ebakindluse tõttu koduseid pisiremonte tegemast, siis nüüd on tänu palkade kasvule väiksemaid renoveerimistöid taas tegema asutud, märkis Rautakesko ASi alla kuuluva K-Rauta tegevjuht Alo Ivask.
Uudised
  • 03.01.14, 13:08
Tekstiiliettevõtte juht: kasv jätkub
Statistikaamet märkis oma numbrites, et eelmise aasta novembris kiirenes tekstiilitoodete jaemüük 11%. LPP Retail Estonia OÜ juhi Hendrik Ilja Passi sõnul see kasv jätkub.
Uudised
  • 03.01.14, 08:07
Jaemüük jätkab kasvulainel
Novembris oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 379,6 miljonit eurot, seega jäi novembris kauplustesse 295 eurot elaniku kohta.
Börsiuudised
  • 02.01.14, 14:32
Baltika müük kasvas 1%
Baltika teatas börsile, et detsembri müük kasvas aastaga 1%.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 11:46
Auto vara väärtuse kasvatajana. Kas unikaalne Porsche on investeering või kulu?
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele