Reisijate kriitika alla langenud riigifirma Elron juhi Andrus Ossipi sõnul ei saa eeldada, et alati on rongis olemas istekoht, sest see oleks liiga kallis lahendus.
"Näen siin selget ülereageerimist, kus inimestes on tekitatud hirmu, et nad ei mahu rongile ära,“ ütles Ossip. Ta märkis, et tegelikkuses on probleem vaid tipptunnil väljumistega, mis moodustavad 20-25 protsenti kõigist väljumistest.
"Peame mõistma, et see, et me eeldame, et rongi tulles ükskõik mis ajal on meil kogu aeg olemas istekoht, on lihtsalt liiga kallis lahendus," nentis Ossip.
Tema hinnangul on tähtsam see, et Elron suudab pakkuda oluliselt rohkem väljumisi kui eelkäija Edelaraudtee. Ossipi sõnul ei ole regionaalpoliitiliselt mõeldes eesmärk ainuüksi see, et inimesed tuuakse piltlikult öeldes hommikul Tartust Tallinnasse ja viiakse õhtul tagasi. "Meie eesmärk peaks olema suuremale hulgale inimestele liikumisvõimaluse tekitamine," lisas Ossip.
Reisijate arvu tekkinud olukord vähendanud ei ole, pigem nähakse kasvutrendi kõigil liinidel.
Seotud lood
Sel aastal liinile läinud uutes Elroni diiselrongides tekkinud probleemide tõttu on tulnud klienditeenindajaid veenda, et nad ei kaaluks töölt lahkumist.
Jaanuarist Eesti reisirongiliikluse Edelaraudteelt üle võtnud Elron langes reisijate kriitika alla ning teatas, et loodab uued rongid ja süsteemid täielikult häälestada kahe kuuga.
Uute rongidega kaasneva segaduse puhul pidas Elroni juhatuse esimees Andrus Ossip suurimaks veaks asjaolu, et piletimüügi arendamisse ei kaasatud rohkem välist jõudu.
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?