AS Hagar omandas OÜ-lt SixGo Pere ja Wabariigi kaubamärgi ning alustab homsest nende nimede all kondiitri- ja pagaritoodete valmistamist.
„Pärast seda, kui nende kaubamärkide rentnikul tekkisid raskused, pöördus meie poole OÜ SixGo ettepanekuga kaubamärgid omandada. Saime õiguste osas kaubale," ütles AS Hagar nõukogu esimees Peter Ingman.
Ingmani sõnul jõuavad Wabariigi sai ja Pere kook kauplustesse juba nädalavahetusel. "Esialgu kasutab Hagar praeguseid Pere pakendeid,” ütles Hagari müügidirektor Rene Kiis.
Pere ja Wabariigi tuntumad tooterühmad on tordid, Pärnu ja Pere Rukkileib, Wabariigi sai.
ASi Hagar nõukogu liikmed on Peter Ingman, Indrek Sepp ja Avo Kaasik. Ettevõttel on kaks tootmisüksust, üks Tapal ja teine Tamsalus, üks suuremaid kohalikke tööandjaid – 100 töötajat. Hagari portfellis on üle 100 nimetuse tooteid: kondiitritooted (koogid, tordid), pagaritooted (leib, sai, sepik, väikesaiad, kringlid), muu (ciabattad, biskviidid, horeca, private labeli tooted).
Seotud lood
Hagari omaniku Peter Ingmani sõnul ei kasvanud pagaritööstus nii kiiresti, kui ta oleks soovinud ja ta leidis, et targem on ettevõte maha müüa.
Hagari juhi Aivar Tamme sõnul ei plaani ettevõte seoses tootmise ümberkolimisega kedagi koondada, vastupidi - ilmselt palgatakse talvel töötajaid hoopis juurde.
Hagar AS investeerib Tapal asuva tootmiskompleksi laiendamisse 750 tuhat eurot.
Tartus Pere leivatööstuses rentnikuna tegutsenud Linerel OÜ lõpetas päevapealt tootmise ja tunnistas end pankrotis olevaks. Ootamatu lõpp annab nüüd võimaluse tehase omanikule, kütuseärimees Andres Linnasele ise leiba küpsetama hakata.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.