• OMX Baltic0,41%287,86
  • OMX Riga−0,28%873,84
  • OMX Tallinn0,44%1 821,04
  • OMX Vilnius−0,01%1 119,33
  • S&P 5000,92%6 067,7
  • DOW 300,31%44 850,35
  • Nasdaq 2,03%19 733,59
  • FTSE 1000,35%8 533,87
  • Nikkei 2250,78%39 322,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,3
  • OMX Baltic0,41%287,86
  • OMX Riga−0,28%873,84
  • OMX Tallinn0,44%1 821,04
  • OMX Vilnius−0,01%1 119,33
  • S&P 5000,92%6 067,7
  • DOW 300,31%44 850,35
  • Nasdaq 2,03%19 733,59
  • FTSE 1000,35%8 533,87
  • Nikkei 2250,78%39 322,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,3
  • 18.03.14, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Wal-Mart leidis triki ostjate poodi meelitamiseks

Maailma suurim jaekaupmees Wal-Mart Stores teatas, et lubab oma 3100 kaubanduskeskuses vahetada kasutatud videomängud ükskõik mille vastu alates toidukaupadest kuni tehnoloogiavidinateni.
Ümbervahetus aktsepteerib populaarsete konsoolide nagu Sony PlayStation3 ja Microsoft Xbox 360 mänge. Selle vastu saavad kliendid osta mida tahes Walmarti ja Sam’s Clubi poodides ja veebipoodides, vahendas Reuters USA ettevõtte teadet.
"Mängud on meile jätkuvalt oluline äri ja me võtame osa kahe miljardi dollarilisest varem omatud videomängude ärist," ütles Wal-Marti USA turundusjuht Duncan Mac Naughton.
Wal-Marti poolt ostetud mängud pannakse uuesti müüki hiljem sel aastal.
Sarnaseid kasutatud videomängude kauba vastu vahetamise programme kasutavad ka Best Buy Co, Target ja GameStop.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 15.08.14, 13:52
Wal-Marti käive toppab juba kuuendat kvartalit
Maailma suurimal jaemüügiketil Wal-Martil on tükk tegemist, et oma käibenumbreid kasvule pöörata, mis annab märku USA majanduse kesisest taastumisest.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele