Laulu- ja tantsupeo suursponsor A. Le Coq alustas kampaaniat, mis kutsub üles ostma õlut, et toetada ühte tantsurühma ja ühte laulukoori, kirjutas Eesti Päevaleht.
Kampaania on suunatud peol osalevatele rühmadele, kelle juhte kirja teel kampaaniast teavitati, ning toetus võidukale rühmale ja koorile koguneb sedamööda, kui palju ostetakse nn laulu- ja tantsukuuspakke – iga õlle kuuspaki eest koguneb fondi kuus senti. "Garanteerime lauljate-tantsijate peale kokku minimaalse võidusumma 10 000 eurot, aga usume, et tegelikult kujuneb võidufond suuremaks," seisab kirjas.
Laulu- ja tantsupeo sihtasutuse juht Aet Maatee ütles Päevalehele, et sai A. Le Coqi kampaaniast teada eile hommikul kolleegidelt ja suhtub sellesse negatiivselt. A. Le Coq juht Tarmo Noop sõnas aga, et tema kampaanias midagi taunimisväärset ei näe, kuna see pole üldse laulu- ja tantsupeoga seotud, vaid ettevõte tahab lihtsalt kultuuri toetada.
Äripäev kirjutas eelmisel nädalal, et
A. Le Coq on laulu- ja tantsupeoga laulatatud, kuna on peo suursponsor olnud juba aastaid. Õlletootja leping peo sihtasutusega näeb ette, et peoga seotud turunduskampaaniad tuleb kooskõlastada. Noop väidab, et kõnealune kampaania pole laulu- ja tantsupeoga seotud.
LEPING
Äripäev küsis Eesti Laulu- ja Tantsupeo sihtasutuselt välja koostöölepingu tänavuse peo suurtoetaja A. Le Coqiga. Leping sõlmiti 2011. aasta märtsis kahe ürituse toetamiseks: XI Noorte Laulu- ja Tantsupidu 2011. aastal ning XXVI Üldlaulupidu ja XIX Üldtantsupidu tänavu suvel.
Tänavust laulu- ja tantsupidu toetab A. Le Coq järgnevalt
Toetus sihtasutusele kokku 49 600 eurot, sellest 25 600 on rahaline ning 24 000 antakse üle ettevõtte toodangus.Ettevõtte toodang tähendab ühte sorti vett ja ühte sorti limonaadi kokku 50 000 0,5-liitrist PET-pudelit. Pudelite koguse ja maksumuse suhe põhineb lepingu sõlmimise hetke (30. märts 2011) hinnakirjal ning seda suhet ei muudeta.Rahalise toetuse kannab ettevõte sihtasutusele kahes võrdses osas 2013 ja 2014 (kuupäevad täpsustamata).Laulu- ja tantsupeo sihtasutus kohustub lepinguga omalt poolt tutvustama A. Le Coqi kui ürituse suurtoetajat.Samuti kohustub SA tagama ürituste ning nende proovide ajal ettevõtte toodetele ainumüügiõiguse.Ettevõttel on sihtasutusega kooskõlastades õigus kasutada laulu- ja tantsupidu oma turunduskampaaniates.Sihtasutus kohustub vältima ka suurtoetaja konkurentide reklaame ürituste ja nende proovide ajal. Koostöölepingus kohustuvad pooled enne üritust sõlmima ka lepingu lisasid, mis puudutavad ettevõtte reklaamiväljundeid üritusel.Laulu- ja tantsupeo sihtasutuse nõukogu on praeguseks otsustanud kaks tingimust: õlle ja siidri müük ning tarbimine peavad toimuma eraldi piiratud alal ning kontsertide üldalal tuleb vältida alkoholi ja sellega seotud brändide reklaamimist.
Seotud lood
Tänavusuvisel laulu- ja tantsupeol on kolm suurtoetajat, kes panustavad vähemalt 50 000 eurot, saades vastu eksklusiivsed reklaami- ja kauplemistingimused.
A. Le Coq katkestas märtsi keskel alanud laulukooridele ja tantsukollektiividele suunatud toetuskampaania seoses ettevõtmisele osaks saanud avaliku kriitikaga.
Kui majandusnäitajad langevad, tõuseb vajadus turvateenuste järele, sest kuritegevus hoogustub. G4Si juhatuse esimees Priit Sarapuu ütles, et enim toimub kuritegusid just mehitamata valvega väliobjektidel, kus pimeda aja saabudes on kurjategijatel mugav tegutseda.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Viimased uudised
Lisatud analüütikute kommentaarid!
Õigusruum ja ärikultuur riigis on euroopalik
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele