Meediaanalüütik Toomas Leito hinnangul kasvas mais viie suurema lehe reklaamimaht mullusega võrreldes 3%, sealjuures Äripäevas kõige kiiremini ehk 21%.
AS Äripäeva peadirektori Igor Rõtovi sõnul toimub turul juba pikemat aega liikumine külgsuunas, kus hirmud ja optimism on teineteist tasakaalustanud.
Mis on Äripäeva edu taga?
Äripäeva eduka reklaamimüügi taga on kolm faktorit. Esmalt B2B reklaamiturg on viimasel aastal olnud märksa tugevam, kui tarbijatele suunatud reklaam. Teiseks on Äripäeval nii veebis kui ka paberil võimas sihtgrupi (so juhtide ja ettevõtjate) kaetavus. Kolmandaks on meil väga tugev paindlikult kliendi huvisid arvestav ja töökas müügimeeskond.
Mis laiemalt turul toimub?
Turul toimub juba pikemat aega liikumine külgsuunas. Hirmud ja optimism on teineteist tasakaalustanud. Meediaettevõtjatel on väljakutseks hakkama saamine olukorras, kus professionaalide palganõudmised üha kasvad, aga käibed püsivad paigal.
Kuidas on mõjutanud I kvartali majanduslangus ja sellega kaasnevad hirmud?
Äripäev on seni suutnud turgu trotsida ja oma ärilised eesmärgid täitnud. Ei majanduslangus ega Ukraina kriis pole meid otseselt negatiivselt mõjutanud.
Mida prognoosite järgnevaks poolaastaks?
Me usume mõõduka kasvu jätkumist, ehkki peame arvestama suurema riskiga? Äripäev ei istu käed rüpes. Meil on sügiseks mitu jõulist algatust, mis peaks meid aitama edukalt ületada ka võimalikke tagasilööke turul.
Seotud lood
Meediaanalüütik Toomas Leito sõnul kasvas mais viie suurema lehe reklaamimaht mullusega võrreldes 3%, sealjuures Äripäevas 21%.
Äripäeva infopank tuli juuni alguses turule uue müügi- ja turundusjuhtidele mõeldud teenusega. Veebilehel turundusnimekirjad.ee saavad soovijad iseseisvalt koostada ja tellida nimekirjasid ettevõtete ja/või ettevõtjate kontaktandmetega.
ASi Äripäev reklaamidirektori Asso Laido hinnangul võib reklaamiturg tänavu aasta teises pooles kasvada kuni kümnendiku.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.