Maailma suurima spordikaupade tootja Nike majandusaasta neljanda kvartali tulemus ületas analüütikute ootuseid, vahendab Bloomberg.
Ettevõtte majandusaasta ei lange kokku kalendriaastaga.
31. mail lõppenud kvartali puhaskasum kasvas aastaga 5,4%, 698 miljonile dollarile ehk 78 sendile aktsia kohta. Mullune kasum aktsia kohta oli 73 senti. Analüütikud ootasid 75sendist kasumit aktsia kohta.
Nikele on toonud edu see, et üha enam tarbijaid ostavad igapäevaseks kandmiseks spordirõivaid, mida ei kanta vaid sportides või trenni tehes. See on aidanud ettevõttel kasvada ka sellisel küllastunud turul nagu Põhja-Ameerika, kus käive kvasvas 10%, 3,29 miljardile dollarile. Analüütikud ootasid sellelt turult 3,13 miljardi dollarilist käivet.
"Kõik alates Nike Freest kuni nende jooksu- ja korvpalliärini on väga hästi esinenud," kommenteeris Edward Jones & Co analüütik Brian Yarbrough. "Neil on pidev innovatsioon ja nad toovad turule pidevalt uusi tooteid."
Juulist novembrini kvartaliks kasvasid tellimused 12%, kui jätta kõrvale valuutakursside muutuste efekt. Analüütikud ootasid tellimuste 11,7% kasvu.
New Yorgis tõusis eile börsil järelkauplemise käigus aktsia hind 4%, 79,96 dollarile.
Käive kasvas 11%, 7,43 miljardile dollarile. Analüütikud ootasid 7,34 miljardi dollarilist käivet.
Suur-Hiina käive kasvas 3,5%, 702 miljonile dollarile. Analüütikud ootasid sealt 666,4 mln dollarilist käivet. Ettevõte on olnud hädas selles piirkonnas kasvu säilitamisega, kuid tulevased tellimused kasvasid 6% (analüütikute ootus 2,5%).
Seotud lood
Jalgpalli MMi Saksamaa ja USA vahelise mängu võitis Saksamaa 1-0. Sama suureks võiduks võib pidada USA rõivatootja Nike’i võitu sakslaste Adidase üle jalgpalli varustuse müügis.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.