Eestis on esimese poolaastaga müüdud 3% rohkem uusi sõiduautosid kui mullu samal perioodil. Kokku on tänavu kuue kuuga müüdud 10 590 uut sõiduautot, teatas AMTEL.
AMTELi (Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit) teatel aitas viie kuu järel vaid 1% kasvu kergitada hea juunikuu müük, sest klientidele anti üle 1893 uut sõiduautot, mis on 10,5% võrra enam kui mullu juunis. Väike kasvuprotsent uute sõiduautode turul püsib hoolimata majanduse kergest jahenemisest esimesel poolaastal.
Automarkidest on jätkuvalt edukaim Toyota, mida juunis müüdi 265. Järgnesid Škoda (201) Peugeot (169).
Tarbesõidukite turul toimus juunis kerge langus võrreldes eelmise aasta juuniga, aga siiski näitab kuue kuu kokkuvõte nagu sõiduautode puhulgi, 3% tõusu. Juunis müüdi kokku 258 tarbesõidukit. Edukaim oli Citroen 48 müüdud sõidukiga, järgnesid Peugeot (44) ja Renault (27).
Tagasihoidlikuks jäi juunis müük veokite segmendis: Scania müüs vaid 9, Volvo 7 ning Mercedes-Benz ja Man kumbki ainult 5 veoautot.
Seotud lood
Euroopa automüük kasvas mais aastaga 4,3%, olles järjest üheksas tõusukuu, vahendab Bloomberg.
Eestis pakutavate autode müüjad jagunevad suures osas nelja kategooriasse, selgub auto24.ee koostatud statistikast.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.