Majandusminister Urve Palo peab avalikkusele detailselt seletama, kuidas kulutatakse praamiliiklusele riigieelarvest eraldatav 16 miljonit eurot, ütles Keskerakonna Saaremaa piirkonna esimees Jaanus Karilaid.
„Tänane dotatsioon tuleb kõigi silme all lahti harutada ja leida lisavõimsusi regionaalsete soodustuste loomiseks, sest ainult nii saame rahvastikurännet mõistlikult suunata ja võistelda Tallinnaga elanike pärast,“ ütles Karilaid.
Karilaidi hinnangul peaks Palo tutvustama ka täiendavaid meetmeid, kuidas tagada saarlastele ja hiidlastele tasuta parvlaevasõit. „Pärast regionaalministri ametikoha kaotamist on iga ministri ülesanne töötada tasakaalustatud arengu eest – tasuta praamisõit saarte püsielanikele oleks kahtlemata suur samm õiges suunas,“ lisas keskerakondlane.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinna Sadam nõukogu kinnitas täna saarte ja mandri vahelise parvlaevaliikluse riigihankel osalemise, andis juhatusele ülesande soetada või ehitada vajalikud
Tallinna Sadama nõukogu liige Remo Holmser ei kinnita kahtlust, et majandus- ja taristuministrit Urve Palot survestati praamihanke osas meelt muutma.
Valitsus on teinud vale pöörde. Mandri ja saarte vaheliste liinide opereerimise hange tuleks välja kuulutada alles pärast seda, kui riik on otsustanud endale laevad osta.
Praamihanke enampakkumisele kutsutud kaheksast Eesti ettevõttest on kinnitanud osalemist praegune käitleja Väinamere Liinid, plaanides lähiaastatel hankida ka vähemalt ühe uue laeva.
Maailma Kullanõukogu avaldas eelmise aasta lõpus raporti, milles lükati ümber väited, et kulla pikaajaline tootlus on võrreldav inflatsioonitempoga. Uuringust tuleb välja, et kulla hinnatõus on olnud inflatsioonitempost kaks korda kiirem ning kulla hinna peamised mõjutajad on hoopis majanduskasv ning globaalsete aktsia- ja võlakirjaturgude koguväärtus.