Swedbank tõstis Olympic Entertainment Groupi aktsia ostusoovituse tugevaks ostusoovituseks ja tõstis aktsia hinnasihi 2,15 eurolt 2,3 eurole.
OEG teatas teisipäeval, et firma esimese poolaasta käive kasvas 7,2% ja ärikasum tõusis 1,4%.
„Ettevõtte teise kvartali konsolideeritud käive, EBITDA-kasum ja puhaskasum vastasid meie ootustele. Me olime mõnest detailist positiivselt üllatunud,“ kirjutas Swedbanki Balti aktsiaanalüüsi juht Marek Randma.
Kogu müügitulu oli 1% Swedbanki prognoosist väiksem, kuid see oli Randma sõnul peamiselt tingitud suurematest maksudest Itaalias. Samuti erines EBITDA-kasum panga prognoosist 1% võrra. „Sellegipoolest näitasid raporti detailid, et OEG tulemused Baltikumis paranevad oluliselt. Baltikumi hasartmängu tulud kasvasid kahekohalise protsendi võrra võrreldes 3% kasvuga esimeses kvartalis ja 5% kasvuga mullu,“ lisas Randma.
Swedbank tegi oma prognoosides mõned muudatused. Nimelt alandas pank 2014. aasta EBITDA-kasumi prognoosi varasemalt 42 miljonilt eurolt 40 miljonile. Seda peamiselt suurenenud kulude tõttu väljaspool Baltikumi.
„Sellegipoolest, tänu parematele väljavaadetele Baltikumis ja kasvanud ootustele väljaspool Baltikumi 2015. aastaks, ootame kahekohalist kasvutempot käibe- ja kasuminumbrites 2015. ja 2016. aastaks,“ lisas Randma.
OEG aktsia on täna Tallinna börsil langenud 1,15%, 1,96 eurole.
Seotud lood
LHV jättis pärast Olympic Entertainment Groupi teise kvartali tulemuste avalikustamist ettevõtte aktsia ostusoovituse hoia peale ning säilitas aktsia õiglaseks hinnavahemikuks 1,90-2,10 eurot.
Olympic Entertainment Groupi esimese poolaasta müügitulu kasvas aastaga 7,2% ja ärikasum kasvas 1,4%.
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?