• OMX Baltic−0,38%272,8
  • OMX Riga−0,52%867,98
  • OMX Tallinn−0,26%1 737,76
  • OMX Vilnius−0,1%1 052,95
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,26%8 205,27
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • OMX Baltic−0,38%272,8
  • OMX Riga−0,52%867,98
  • OMX Tallinn−0,26%1 737,76
  • OMX Vilnius−0,1%1 052,95
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,26%8 205,27
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • 22.08.14, 12:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kolm eestlast on Põhja-Euroopa lootustandvad noored liidrid

Ettevõtlusajakiri Nordic Business Report reastas kogu Põhja-Euroopast 30 lootustandvaimat alla 30aastast noort liidrit, kelle hulka kuulus ka kolm eestlast.
“30 alla 30” pingerea esimene eestlane on Creative Mobile’i asutaja Vladimir Funtikov, keda tunnustati viienda positsiooniga. Haridus- ja teadusminister Jevgeni Ossinovski asetseb 8. kohal ning sumomaadleja ja ettevõtja Kaido Höövelson 30. kohal.
Esikoha pälvis Venemaa sotsiaalvõrgustiku VKontakte looja Pavel Durov, kes praegu loob uut suhtlusplatvormi Telegram Messenger.
“Pingerea koostamisel võtsime arvesse seni saavutatud tulemusi, ärilist mõtlemist, originaalsust, ideede praktilisust ja mõju, rahvusvahelist perspektiivi ning vastutustundlikkust oma tegudes,” selgitas ajakirja peatoimetaja Hans-Peter Siefen.
Pingerea pani kokku 21-liikmeline žürii üheksast riigist: Soomest, Rootsist, Norrast, Taanist, Islandilt, Eestist, Lätist, Leedust ja Venemaalt. Žüriisse kuulusid erinevate ettevõtlusorganisatsioonide ja ettevõtete esindajad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele