• OMX Baltic−0,64%286,59
  • OMX Riga0,14%877,92
  • OMX Tallinn−0,3%1 818,41
  • OMX Vilnius−0,62%1 120,21
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,22%8 483,9
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,22
  • OMX Baltic−0,64%286,59
  • OMX Riga0,14%877,92
  • OMX Tallinn−0,3%1 818,41
  • OMX Vilnius−0,62%1 120,21
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,22%8 483,9
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,22
  • 05.03.18, 07:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tööstus tootis kõvasti rohkem kui aasta tagasi

Tööstusettevõtted tootsid 2018. aasta jaanuaris 8% rohkem toodangut kui eelmise aasta jaanuaris, teatab statistikaamet.
Enics Eesti tehas
  • Enics Eesti tehas Foto: Arno Mikkor
Toodang suurenes töötlevas tööstuses, kuid vähenes mäetööstuses ja energeetikas.
Jaanuaris toodeti töötlevas tööstuses 10% rohkem toodangut kui 2017. aasta samal kuul. Mahu kasvu põhjustas eelkõige puittoodete, elektroonikaseadmete ja toiduainete tootmise suurenemine. Toodang suurenes märgatavalt ka metalltoodete tootmises. Suurema osatähtsusega tööstusharudest vähenes toodang mööblitootmises.
Välisturule müüdi jaanuaris 68% kogu töötleva tööstuse toodangust. 2017. aasta jaanuariga võrreldes suurenes korrigeerimata andmetel toodangu müük ekspordiks 10% ja müük kodumaisele turule 19%.
Sesoonselt korrigeeritud andmetel toodeti 2018. aasta jaanuaris tööstuses kokku 2% ja töötlevas tööstuses 1% rohkem toodangut kui eelmisel kuul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele