Valminud Rail Balticu Eesti territooriumile jääva lõigu eelprojekti kohaselt on trassi maksumuseks 1,6 miljardit eurot, mis on ligikaudu 18 protsenti enam kui kolm aastat tagasi koostatud eskiisis.
- Rail Balticu Eesti koordinaator Kristjan Kaunissaare Foto: Raul Mee
Kui lähtuda eeldusest, et püsib Euroopa Liidu 85-protsendiline kaasrahastus, prognoositakse projekti Eesti osa omafinantseeringuks nüüd kokku 318 miljonit eurot. Seni on projekti eest Eesti omapanusena eraldatud 40 miljonit eurot. Euroopa Liit on projekti seni toetanud 188 miljoni euroga.
Eelprojekt on varasemast suurema detailsusastmega ning võimaldab sisuliselt alustada ehitushangetega.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.