„Vana käru, propagandatrikk ja lollitamine“ – Eesti konkurent halvustas Eckerö Line’i uut laeva, sellise pika pealkirja all vahendas Soome majandusleht Kauppalehti Tallinki suuromaniku Enn Pandi Äripäevale antud kommentaari konkurendi Eckerö Line'i kohta.
- Tallinki suuromanik ja nõukogu esimees Enn Pant. Foto: Andras Kralla
Laevafirma Eckerö Line uue aluse Finbo Cargo massiivne kriitika jätkus Eestis neljapäeval, kirjutab Kauppalehti hommikuses veebi esiuudises. Kõigepealt kritiseeris laeva Tallinna linnavolikogu esimees Tiit Terik ja nüüd tegi sama Tallinki nõukogu esimees Enn Pant.
Teriku kriitika puudutas Finbo Cargo sadamakohta Tallinna kesklinnas, mistõttu Tallinn muutub kaks korda päevas veoautode liikumiskanaliks. Finbo Cargosse mahub kaks kilomeetrit masinaid, mis ajab linna niigi umbes tänavad täitsa sõlme.
Vastukäiguna on Tallink juba teatanud, et kaalub võimalust ka oma laev Sea Wind tagasi kesklinna Vanasadamasse tuua.
Tallinki suuromanik Enn Pant kommenteeris Eckerö Line’i laevaostu Äripäevale eile pärast aktsionäride üldkoosolekut ega hoidnud end tagasi konkurendist rääkides, kirjutas Kauppalehti.
Intervjuus kinnitas Pant, et Tallink ei karda konkurentsi. Ta nimetas Finbo Cargot vanaks käruks ja kinnitas, et tegu pole uue, vaid vana laevaga.
„Ma ei tea, kas linn ja sadam lasevad sellist käru sisse, nii võiks igaüks ükskõik millega siia siseneda. Peale selle on see laev mittekõlblik üldse siia regiooni, sest tal puudub jääklass. Ma ei tea, kas see on nende propagandatrikk või nad tõesti tahavad sellist lollust teha. Alles paar aastat tagasi nad müüsid ühe kaubalaeva maha, sest see ei olnud neile sobilik. Aga kui nad tahavad proovida, siis edu neile,“ rääkis
Pant Äripäevale.
Eckerö Line’i Eesti juht Katrin Sirk Aun ütles selle kohta napilt, et selline vestlus ei sobi ettevõtlusmaailma.
Eckerö Line’i tegevjuht Taru Keronen ei soovinud kolmapäeval Kauppalehtile Eestis tekkinud reaktsioone kommenteerida.
Kauppalehti lisab, et kolmapäeval oli Finbo Cargo teel Liverpoolist Turu laevaremonditehasesse.
Seotud lood
Möödunud detsembris Helsingi börsile läinud Tallinki tagamõte oli sellega aktsia hinda turgutada. Täna saab kokkuvõttes öelda, et iga uue investori meelitamiseks kulutas Tallink keskmiselt 1500 eurot, aktsia on langenud ja soomlastel on Tallinkile hulk etteheiteid.
Tallink teatas börsile, et nende nõukogu esimees Enn Pant on teinud suure ostutehingu.
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?