Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Töösturid avaldasid võtme, kuidas uuel aastal edu saavutada
Eilsel konverentsil Tööstuse Äriplaan 2020 jäi kõlama, et töösturil tasub jälgida seda, kas klient ise oskab oma äri muutuvate oludega kohaldada, ja mitte karta vajadusel talle ka nõu anda.
Virve Jõgeva, Janek Pohla ja Kristo Kaugija Tööstuse Äriplaani paneeldiskussioonis. Foto: Raul Mee
Kristo Kaugija Radius Machiningust märkis, et tänapäeval on oluline mitte olla kliendi suhtes passiivses rollis, vaid õppida ka tema äri paremini tundma. "Et ei jääks lihtsalt allhankijana tema tellimusi täitma. Ja mune ei tohi ühes korvis hoida," märkis ta.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.