Hiina tuntud sõidujagamisettevõte Didi plaanib allikate sõnul siseneda Lääne-Euroopa turule, et laiendada enne börsileminekut oma tegevust, vahendab Bloomberg.
Edukalt Aasias ja Lõuna-Ameerikas Uberile kandadele astunud Hiina Didi on valmis trügima Uberi ja ka Taxify koduturgudele Euroopas. Foto: SIPA/Scanpix
Selle aasta esimesel poolel tahab Didi jõuda allikate teatel Suurbritannia, Prantsusmaa ja Saksamaa turgudele. Selleks on ettevõte loonud juba ka Euroopa meeskonna ning palkab kohalikke töötajaid.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.