Uus sanktsioonipakett läks käiku: mõned vedajad juba vähendavad autoparki
27. märtsil jõustusid järjekordsed sanktsioonid Venemaa vastu. Seekordsed keelud on väga laiaulatuslikud ning puudutavad paljusid Venemaale kaupu toimetavaid Eesti vedajaid.
"Sõna otseses mõttes on igas veokis midagi, mida alates 27. märtsist Venemaale ei tarnita," ütles Delovõje Vedomostile Aisance Estonia omanik ja Annistoni juhatuse liige Julia Gerasõmiva.
Euroopa Liit võttis laupäeval vastu kümnenda sanktsioonide paketi, mis pärsib Venemaa võimekust arendada sõjatööstust ja majandust. Piirangute alla lisatakse hulk kaupasid ja üle 100 isiku ja ettevõtte.
G7 riigid kehtestavad Venemaale uued sanktsioonid. Sihikule võeti Venemaa kaitse- ja energiatööstus, finantsinstitutsioonid ja enam kui 200 inimest. Ukrainale saadab USA kahe miljardi dollari eest abi, kirjutab Bloomberg.
Kuigi sanktsioonid panid vähemalt paberil punkti Venemaa puitpelletite jõudmisele Euroopa Liidu turule, kahtlustavad taanlased, et Türgi kaudu need siiski nende koostootmisjaamadesse jõuavad, kirjutab sealne ärileht Børsen.
Eesti kaubavedajad ei saa kuude kaupa Venemaale sõita. Elektrooniline süsteem, mis pidi piiriületuse lihtsamaks muutma, lõi võimalused ebaausateks kuritarvitusteks, kurdavad transpordifirmad.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.