Verne Harnishi teose „Ettevõtte kasvatamine“ ilmumine eestikeelsena on märgilise tähendusega sündmus kõigile kasvupotentsiaaliga ettevõtjatele ja juhtidele. See raamat on varustatud praktiliste juhiste, strateegiate ja tööriistadega, mis aitavad edukalt juhtida ettevõtte kasvu. Harnish rõhutab, et ettevõtja peamiseks väljakutseks pole pelgalt kasvu saavutamine, vaid selle jätkusuutlik ja struktureeritud juhtimine.
- Paavo Siimann, kasvuettevõtjate mentor. Foto: Liis Treimann Foto: Liis Treimann
Kuna kasv tähendab sageli ka suuremat kapitalivajadust, on mul finantstaustaga kasvu- ja iduettevõtete mentorina hea meel, et raamat pakub lahendusi kasvuga kaasnevatele finantsjuhtimise väljakutsetele. Need juhised on hindamatud kõige enam neile ettevõtjatele, kel puudub finantstaust, pakkudes neile sügavamat arusaama rahavoogude juhtimisest ja näpunäiteid tulu kasvatamiseks.
Raamat ei piirdu ainult finantsjuhtimisega, vaid käsitleb ka teisi kriitilisi kasvu juhtimise aspekte, nagu meeskonna arendamine, strateegiline planeerimine ja igapäevase tegevuse optimeerimine. See terviklik lähenemine aitab lugejal mõista, kuidas ettevõtte eri elemendid omavahel seostuvad ning kuidas need kõik koos aitavad saavutada pikaajalist kasvu. Oli äärmiselt huvitav avastada, kuidas enam kui sajandivanused Rockefelleri põhimõtted on endiselt aktuaalsed ja kuidas nende rakendamine toetab ettevõtte kasvu ja kiirendab seda.
Harnish tõdeb oma raamatus: „Pudelikael asub alati pudeli ülaosas.“ See tähendab, et juhtimise kvaliteet on võtmetähtsusega. Seega on „Ettevõtte kasvatamine“ väärtuslik allikas iga ettevõtja ja juhi jaoks, kes soovib oma äri arendada. Raamatust leitavad juhised ja näited on suurepärased abimehed juhtimisoskuste täiustamiseks, aidates kaasa ettevõtte kasvule ja edule. Lisaks annab raamat finantsjuhtimises vähem kogenud lugejatele olulisi teadmisi ja praktilisi nõuandeid, mis on olulised nii igapäevases finantsjuhtimises kui ka pikaajalises strateegilises planeerimises.
Harnishi legendaarne „Ettevõtte kasvatamine“ on nüüd eestikeelsena müügil! Tutvu näidislehekülgedega
siin.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.