Nädala naksik: toidupoodide ketid rivaalitsesid ja kõik võitsid
Kaupluskett Prisma lisas hiljuti Tallinnas Kristiine keskuse küljele välireklaami, milles murelik poiss heidab ette: “Miks me lihtsalt Prismas ei käi?”
Lõpuks oli kaupluseketi lahing-kampaanial nii palju kihte, et võttis silme eest kirjuks.
Pealtnäha üsna keskpärane kampaania, kuid sellest rullus nädala jooksul lahti lahing erinevate Eesti kaupluskettide vahel, millele lõpuks pani oma punkti ka Pakendikeskus. Viimane ei jää ometi päevakajalistest (sotsiaalmeedia) sündmustest kunagi kõrvale.
Ma ei ole küll Elon Muski fänn ja tema väljaütlemine oli radikaalne, aga nõustun temaga veidi selles, et töötajad ei tohiks kodukontorit harrastada, rääkis ettevõtja Guido Pärnits.
Tele2 erakliendimüügi ja klienditeeninduse juht Kristi Juhandi ütles, et inimesed väärtustavad esindust kanalina päris kõrgelt, ning ta usub, et tulevikus hakatakse seda veelgi rohkem väärtustama.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.