Rimi Eesti Foodi turundusjuht Andrija Arro kirjutab, kuidas pärast pandeemiat minna e-kaubandusega edasi nii, et käive ei langeks tagasi koroonaeelsesse ajastusse ja e-poodi värvatud inimesed tööta ei jääks.
- Rimi Eesti Foodi turundusjuht Andrija Arro Rimi logistikakeskuses. Foto: Raul Mee
Märtsis pandi kaupmees valiku ette: kas lähed internetti või sind pole enam olemas. Selle aasta aprill tõi Eesti e-poodidele juba kahekordse käibe kasvu, mis ulatus 120 miljoni euroni. Alles nüüd avanes kaupmehe jaoks võlulaegas, mida ise kuidagi ei suudetud täielikult avada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Riigi majanduses on struktuurseid probleeme ning ettevõtjad peavad ellujäämiseks muudkui otsima uusi lahendusi ja kuluefektiivsust, ütles Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak.