Rimi turundusjuht: kõnekäänd, et üheksa korda mõõda ja üks kord lõika, ei kehti enam
Rimi Eesti Foodi turundusjuht Andrija Arro kirjutab, kuidas pärast pandeemiat minna e-kaubandusega edasi nii, et käive ei langeks tagasi koroonaeelsesse ajastusse ja e-poodi värvatud inimesed tööta ei jääks.
Rimi Eesti Foodi turundusjuht Andrija Arro Rimi logistikakeskuses.
Foto: Raul Mee
Märtsis pandi kaupmees valiku ette: kas lähed internetti või sind pole enam olemas. Selle aasta aprill tõi Eesti e-poodidele juba kahekordse käibe kasvu, mis ulatus 120 miljoni euroni. Alles nüüd avanes kaupmehe jaoks võlulaegas, mida ise kuidagi ei suudetud täielikult avada.
Kuidas muuta julge idee püsivaks edulooks? Tea Varrak on hariduse vallas teerajaja, kes koos meeskonnaga pani 30 aastat tagasi aluse Audentesele – erakoolile, mis tänaseks on kasvanud rahvusvaheliseks hariduskeskuseks. See lugu ei ole ainult kooli rajamisest, vaid ka visioonist, juhtimisest ja jätkusuutlikkusest – teemadest, mis on olulised ka ärimaailmas. Mis on olnud selle eduloo võtmetegurid ja mida saame sellest tänases muutuvas maailmas õppida?