Ühendriikide lelutootja Mattel palkas teleturule murdmiseks endise Disney tippjuhi, vahendab Bloomberg.
- Matteli tuntuim mänguasjabränd Barbie Foto: EPA
Eelmisel aastal Disney telekanali programmijuhi kohalt lahkunud Adam Bonnett asub vedama Matteli äsjaloodud telesarjade ja muud meediasisu loomise osakonda. Kolmapäeval avalikustatud samm annab märku, et ettevõte on viimaks allunud investoritele kaua kestnud survele ja asunud rivaalide Hasbro ja Lego eeskujul tegutsema jõuliselt ka tele- ja filmitööstuses. Läinud kevadel tegevjuhi ametikohale astunud Ynon Kreizi uue tegevuskava raames käivitas mänguasjafirma mõne aja eest ka ettevõtte kõige tuntumatel leluseeriatel - Barbiel ja Hot Wheelsil - põhinevate linateoste tootmise.
Paljude Disney noortesarjade edule kaasa aidanud Bonnetti toel loodab Mattel pääseda leluturu aastaid kestnud langusest ning haarata tüki lastele suunatud meelelahutuse turust, mis on paisunud suuresti just tänu striimimisteenustele nagu Netflix.
Matteli väärtpaber tõusis kolmapäeval 0,56%. Eelmise aastaga sama perioodiga võrreldes on aktsia kaotanud seevastu ligi veerandi oma börsiväärtusest. Eriti kehvasti mõjus lelufirmale ja selle rivaalidele USA mänguasjapoeketi Toys 'R' Us mullu sügisel välja kuulutatud pankrot, mis vähendas oluliselt turul olevat nõudlust lelutoodangu järgi.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”