Seekordsesse "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saatesse kutsusime Fifaa tegevjuhi Karel Loide rääkima Ballzy tavapoe ja e-poe sünergiast ning sellest, kuidas need omavahel edukalt toimima on saadud.
Saates tuleb juttu ka sellest, kui erinevad on kliendid Eestis, Lätis ja Leedus ning kui vabad käed on neil suurte kaubamärkide turundamisel. Lisaks räägiti ka eristumisest, tarbijakäitumise muutustest ning sellest, miks Ballzy on võtnud eesmärgiks klientidele kaup võimalikult kiirelt kohale toimetada. Saate lõpus jagab Karel Loide ka kuulajatele ka natuke nõu, et enda e-pood ja tavapood edukalt ühte sammu astuma panna.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Fotol: Fifaa tegevjuht Karel Loide ja Kuldar Kullasepp Maksekeskusest. Allikas: Äripäev
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.