• OMX Baltic0,16%274,22
  • OMX Riga0,09%865,49
  • OMX Tallinn0,08%1 742,96
  • OMX Vilnius0,41%1 068,74
  • S&P 500−2,95%5 872,16
  • DOW 30−2,58%42 326,87
  • Nasdaq −3,56%19 392,69
  • FTSE 1000,05%8 199,11
  • Nikkei 225−0,72%39 081,71
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%108,43
  • OMX Baltic0,16%274,22
  • OMX Riga0,09%865,49
  • OMX Tallinn0,08%1 742,96
  • OMX Vilnius0,41%1 068,74
  • S&P 500−2,95%5 872,16
  • DOW 30−2,58%42 326,87
  • Nasdaq −3,56%19 392,69
  • FTSE 1000,05%8 199,11
  • Nikkei 225−0,72%39 081,71
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%108,43
  • 15.08.23, 08:39

Millised on teeninduse väljakutsed erinevates sektorites?

Millised on Tallinki, maksu- ja tolliameti ning Südameapteegi teeninduse põhimõtted ning kuidas proovikivid valdkonniti erinevad, saab kuulata värskest Äripäeva raadio saatest "Teeninduse teejuht".
Tallinki personali- ja kliendikogemuse juht Age Vanajuur (vasakul), saatejuht Keit Ausner, MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa ning Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson.
  • Tallinki personali- ja kliendikogemuse juht Age Vanajuur (vasakul), saatejuht Keit Ausner, MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa ning Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson. Foto: Äripäev
Stuudiokülalisteks on Tallinki personali- ja kliendikogemuse juht Age Vanajuur, MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa ning Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson.
Vanajuur jagab mõtteid reisilaeva klienditeeninduse suurimatest väljakutsetest ning räägib, kuidas Tallinkis pea 500 inimese värbamine käis. Lisaks selgitab ta põhimõtteid, mis aitavad selliste mahtude juures teeninduse kvaliteeti kõrgel tasemel hoida.
Kullamaa käsitleb klienditeeninduse väljakutseid riigiasutustes. Ühtlasi jagab ta MTA väljavaateid teeninduse digitaliseerimisel ning tutvustab andmete analüüsi kasutamist klienditeeninduse parandamiseks.
Villemson toob välja apteegisektori eripärad ja arutleb, milline saab olema klienditeeninduse tulevik arvestades apteegisektori visiooni aastaks 2030, ning apteekrite panust üldisesse tervishoiusüsteemi.
Saadet juhib Keit Ausner.
Millised on teeninduse väljakutsed erinevates sektorites?
00:00

Seotud lood

Saated
  • 17.07.23, 14:00
Tööandja bränding peab olema rohkem kui värbamiskampaania
Seekordses saates „Teeninduse teejuht“ rääkisid Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu ning teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti tööandja brändingu mõjust teeninduskultuurile. Mõlemad jagasid oma kogemusi ja näpunäiteid selle kohta, kuidas tööandja bränding aitab ettevõtetel pakkuda parimat teeninduskogemust ning leida ja hoida õigeid inimesi.
Saated
  • 19.06.23, 14:00
Lahendus kitsaskohale teeninduses: tehisintellekt tuvastab sinu äri arengupotentsiaali
Üks tulemuslikumaid vahendeid teeninduskvaliteedi parandamiseks on tehisintellekti kaasamine, mis võimaldab suure hulga kliendisuhtluse andmete analüüsimist ja äriliselt oluliste teemade tuvastamist, rääkis raadiosaates "Teeninduse teejuht" Feelingstreami asutaja ja tegevjuht Terje Ennomäe.
Saated
  • 22.05.23, 14:00
Rain Tunger: teeninduse parandamine ei nõua tohutuid investeeringuid, alustage 4 põhitõest
Teeninduskultuur võib saada ettevõtte jaoks saatuslikuks, kuna see kujundab klientide arvamust ja mõjutab otseselt nii ettevõtte mainet kui käivet.
Saated
  • 30.01.23, 15:45
Teeninduseksperdid: koolitamine on kui püha lehm, see eelarve jäägu kärpimata
Keerulistes oludes peavad ettevõtjad veelgi enam pingutama, et kliente võita, ning üks eristumise võimalustest on teenindus. Küll aga on näha olnud, et kui aeg on raske, siis üks esimesi kohti, kust hakatakse raha kärpima, on koolitusread, selgub uhiuuest teenindusele keskenduva sarja "Teeninduse teejuht" avasaatest.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.24, 17:29
Foruse enam kui 10aastane koostöö Viru Keskusega – tehnohooldusest maineka rohesertifikaadini
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele