Millised on Tallinki, maksu- ja tolliameti ning Südameapteegi teeninduse põhimõtted ning kuidas proovikivid valdkonniti erinevad, saab kuulata värskest Äripäeva raadio saatest "Teeninduse teejuht".
- Tallinki personali- ja kliendikogemuse juht Age Vanajuur (vasakul), saatejuht Keit Ausner, MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa ning Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson. Foto: Äripäev
Stuudiokülalisteks on Tallinki personali- ja kliendikogemuse juht Age Vanajuur, MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa ning Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson.
Vanajuur jagab mõtteid reisilaeva klienditeeninduse suurimatest väljakutsetest ning räägib, kuidas Tallinkis pea 500 inimese värbamine käis. Lisaks selgitab ta põhimõtteid, mis aitavad selliste mahtude juures teeninduse kvaliteeti kõrgel tasemel hoida.
Kullamaa käsitleb klienditeeninduse väljakutseid riigiasutustes. Ühtlasi jagab ta MTA väljavaateid teeninduse digitaliseerimisel ning tutvustab andmete analüüsi kasutamist klienditeeninduse parandamiseks.
Villemson toob välja apteegisektori eripärad ja arutleb, milline saab olema klienditeeninduse tulevik arvestades apteegisektori visiooni aastaks 2030, ning apteekrite panust üldisesse tervishoiusüsteemi.
Saadet juhib Keit Ausner.
Millised on teeninduse väljakutsed erinevates sektorites?
Seotud lood
Seekordses saates „Teeninduse teejuht“ rääkisid Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu ning teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti tööandja brändingu mõjust teeninduskultuurile. Mõlemad jagasid oma kogemusi ja näpunäiteid selle kohta, kuidas tööandja bränding aitab ettevõtetel pakkuda parimat teeninduskogemust ning leida ja hoida õigeid inimesi.
Üks tulemuslikumaid vahendeid teeninduskvaliteedi parandamiseks on tehisintellekti kaasamine, mis võimaldab suure hulga kliendisuhtluse andmete analüüsimist ja äriliselt oluliste teemade tuvastamist, rääkis raadiosaates "Teeninduse teejuht" Feelingstreami asutaja ja tegevjuht Terje Ennomäe.
Teeninduskultuur võib saada ettevõtte jaoks saatuslikuks, kuna see kujundab klientide arvamust ja mõjutab otseselt nii ettevõtte mainet kui käivet.
Keerulistes oludes peavad ettevõtjad veelgi enam pingutama, et kliente võita, ning üks eristumise võimalustest on teenindus. Küll aga on näha olnud, et kui aeg on raske, siis üks esimesi kohti, kust hakatakse raha kärpima, on koolitusread, selgub uhiuuest teenindusele keskenduva sarja "Teeninduse teejuht" avasaatest.
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.