Kui telekomiettevõtete kliendid tahavad paremata teenust ja innovatsiooni, siis tuleb selleks tõsta ka teenuste hinda, ütles Telia Eesti juht Holger Haljand.
- Holger Haljand Foto: erakogu
Haljand rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, et näiteks Telia kasutas varem oma veebilehel klientide teenindamiseks juturobotit, aga pärast ChatGPT populaarsuse kasvu mõistis ettevõtte juhtkond, et senine juturobot tuleb panna kinni ja hakata arendama uut.
"Kui tahame teha innovatsiooni, siis peab tegema mingi hinnamuutuse," märkis Haljand. Samas tunnistas ta, et hinnatõusu kommunikeerimisel on neil varasema kogemuse pealt veel nii mõndagi õppida.
Holger Haljandit intervjueeris Indrek Mäe.
Telia juht hinnatõusust: panus tehisarule nõuab klientide raha
Seotud lood
Eesti ettevõtetes klienditeenindusega kokku puutunud teenusedisainer Kaarel Mikkin sai nii halvima kui ka parima kogemuse ühest ettevõttest, telekomifirmast Elisa.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.