• OMX Baltic0,6%285,68
  • OMX Riga0,15%878,31
  • OMX Tallinn0,32%1 806,39
  • OMX Vilnius0,34%1 121,67
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1000,15%8 533,01
  • Nikkei 2250,32%39 027,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%104,75
  • OMX Baltic0,6%285,68
  • OMX Riga0,15%878,31
  • OMX Tallinn0,32%1 806,39
  • OMX Vilnius0,34%1 121,67
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1000,15%8 533,01
  • Nikkei 2250,32%39 027,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%104,75
  • 08.10.24, 14:40

Kõige kutsuvam heli ehk kuidas panna inimesi muusika abil rohkem tarbima

Saates "Eetris on turundusuudised" räägime helibrändingust ja muusikapsühholoogiast. Sellesse põnevasse maailma aitavad kuulajatel sukelduda muusikapsühholoog Dali Kask ja helilooja Ikevald Rannap.
Muusikapsühholoog Dali Kask ja helilooja Ikevald Rannap.
  • Muusikapsühholoog Dali Kask ja helilooja Ikevald Rannap. Foto: erakogu / Erika Muniz
Saates tuleb juttu sellest, kui palju muusika mõjutab tarbimist ning kuidas valida enda brändile seda kõige kutsuvamat heli, millised brändid peaksid üldse helibrändingut kasutama ja kui teadlik on sellest Eesti tarbija.
Muusikapsühholoog Dali Kask ja helilooja Ikevald Rannap analüüsivad saates natuke ka seda, milline peaks olema Äripäeva helibränding, ehk kuulajad saavad kasulikke näpunäiteid, millele peab mõtlema, kui hakata helibrändingut ettevõttele looma.
Saatekülalised panevad kuulajad mõtlema sellele, mis tunde peaks helibränding tekitama. Saadet juhib Keit Alev.
Kõige kutsuvam heli ehk kuidas panna muusika abil inimesi rohkem tarbima
00:00

Seotud lood

Saated
  • 12.04.24, 15:17
Digiturundus aastal 2024: niisama ägedaid kampaaniaid võib ju teha, aga raha eesmärkideta ei teeni
"Digiturunduse praktikumi" saates tuleb juttu sellest, millele digiturunduses tähelepanu pöörata järgneva 12 kuu jooksul, kui on soov raha teenida.
Saated
  • 06.08.24, 16:00
Tööandja bränding on kahesuunaline protsess
„Tööandja bränding on protsess, mille käigus luuakse ja hallatakse ettevõtte mainet ja imagot tööandjana,“ sõnastab Instari projektijuht Birgit Ruunik lihtsa põhitõe, millest tänapäeval ei saa mööda vaadata küll ühegi ettevõtte juht.
Saated
  • 18.06.24, 14:00
Kuidas luua brändikeelt, mis aitab sinu ettevõttel silma paista ja eristuda konkurentidest?
Kuidas teha oma brändile auditit ning mida võib kaasa tuua brändikeele uuendamine, uurib saade "Eetris on turundusuudised".
Börsiuudised
  • 23.04.24, 16:16
Spotify prognoosib suuremaid marginaale ja plaanib tõsta hindu
Spotify teatas kasumi tõusust esimeses kvartalis, lubab hindade korrigeerimist ja veelgi edukamat teist kvartalit.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 15:26
Ettevõtte ostu-müügitehingu kaalukeeleks saab üks kindel raport
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele