Saates "Eetris on turundusuudised" räägime helibrändingust ja muusikapsühholoogiast. Sellesse põnevasse maailma aitavad kuulajatel sukelduda muusikapsühholoog Dali Kask ja helilooja Ikevald Rannap.
- Muusikapsühholoog Dali Kask ja helilooja Ikevald Rannap. Foto: erakogu / Erika Muniz
Saates tuleb juttu sellest, kui palju muusika mõjutab tarbimist ning kuidas valida enda brändile seda kõige kutsuvamat heli, millised brändid peaksid üldse helibrändingut kasutama ja kui teadlik on sellest Eesti tarbija.
Muusikapsühholoog Dali Kask ja helilooja Ikevald Rannap analüüsivad saates natuke ka seda, milline peaks olema Äripäeva helibränding, ehk kuulajad saavad kasulikke näpunäiteid, millele peab mõtlema, kui hakata helibrändingut ettevõttele looma.
Saatekülalised panevad kuulajad mõtlema sellele, mis tunde peaks helibränding tekitama. Saadet juhib Keit Alev.
Kõige kutsuvam heli ehk kuidas panna muusika abil inimesi rohkem tarbima
Seotud lood
"Digiturunduse praktikumi" saates tuleb juttu sellest, millele digiturunduses tähelepanu pöörata järgneva 12 kuu jooksul, kui on soov raha teenida.
„Tööandja bränding on protsess, mille käigus luuakse ja hallatakse ettevõtte mainet ja imagot tööandjana,“ sõnastab Instari projektijuht Birgit Ruunik lihtsa põhitõe, millest tänapäeval ei saa mööda vaadata küll ühegi ettevõtte juht.
Kuidas teha oma brändile auditit ning mida võib kaasa tuua brändikeele uuendamine, uurib saade "Eetris on turundusuudised".
Spotify teatas kasumi tõusust esimeses kvartalis, lubab hindade korrigeerimist ja veelgi edukamat teist kvartalit.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.