Üldine majanduskeskkond on ettevõtete jaoks lükanud edasi otsuste tegemist, aga paljuski ka uuele üüripinnale kolimist ning viimaste pindade täitmine on aeganõudev protsess, rääkis Arteri Kvartali projekti direktor Allan Remmelkoor.
- Allan Remmelkoor: “Arteri Kvartali täituvus praegu on üle 98 protsendi. Maja on justkui täis, aga siiski on vabu pindu.” Foto: Andras Kralla
“See, et asukoht on hea ja hoone on imposantne, ei tähenda ju iseenesest veel seda, et üürnikud on ukse taga järjekorras,” rääkis Remmelkoor.
Kuula, kui palju läks Arteri ehitamine järjestikuste kriiside tõttu kallimaks, miks on Arteri Kvartalis jõusaal, bassein, iluteenused ja söögikohad ning mida arvab Remmelkoor kodukontorist töötajate kontorisse meelitamisest.
Intervjueeris Joonas-Hendrik Mägi.
Arteri projektidirektor: viimaste üüripindade täitmine on keeruline
Seotud lood
Tallinna südalinnas Liivalaia tänaval avati kolmapäeval Arteri büroohoonete kvartal, mille koguinvesteering läks maksma üle 160 miljoni euro.
Astume ühes pealinna büroohoone koridoris, sammud kaiguvad pikas tühjas koridoris vastu. Tallinna ärikinnisvara omanikud peavad enam kui 100 000 tühja ruutmeetri täitmiseks praegu teravat võitlust.
Olavi Lepp: Hipodroomi plaan ei realiseerunud
Hipodroomi kvartali asemel kolib Swedbank oma peakontori Liivalaia tänava tänastelt pindadelt Arteri kvartali kõrgeimasse, 28korruselisse hoonesse.
Merko sõlmis Tallinna uue ärikeskuse arendajaga lisaks 20 miljoni euro väärtuses sisetööde kokkuleppe.
Kuigi laevandussektoris on regulatsioonide hulk muret tekitavalt suur ja uue põlvkonna lahendusi kütuse tarbimisel pole, on Tallink pühendunud olemasolevate süsteemide parendamisele ja toonud sõitma ka uusi aluseid, ikka selleks, et CO₂ jalajälge vähendada.