• OMX Baltic0,1%267,65
  • OMX Riga−0,76%875,81
  • OMX Tallinn0,72%1 712,1
  • OMX Vilnius−0,02%1 039,65
  • S&P 5000,15%6 041,61
  • DOW 30−0,26%44 796,03
  • Nasdaq 0,69%19 350,65
  • FTSE 1000,11%8 296,79
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,08
  • OMX Baltic0,1%267,65
  • OMX Riga−0,76%875,81
  • OMX Tallinn0,72%1 712,1
  • OMX Vilnius−0,02%1 039,65
  • S&P 5000,15%6 041,61
  • DOW 30−0,26%44 796,03
  • Nasdaq 0,69%19 350,65
  • FTSE 1000,11%8 296,79
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,08
  • 02.12.24, 14:00

Töötajaid toetades pakud head kliendikogemust ja lood ettevõtte edu

Kliendikogemus on muutunud oluliseks aspektiks ettevõtete strateegias, kuna see mõjutab otseselt klientide rahulolu ja lojaalsust. Eksperdid tõdevad, et kliendikogemus on seotud töötajate heaoluga ning see on valdkond, millesse tuleb panustada.
Tele2 Eesti kliendikogemuse juht Merli Lugima, saatejuht Alyona Stadnik ja Megaforti personalijuht Karneliia Press.
  • Tele2 Eesti kliendikogemuse juht Merli Lugima, saatejuht Alyona Stadnik ja Megaforti personalijuht Karneliia Press. Foto: Äripäev
Saates "Teeninduse teejuht" arutletakse, kuidas erinevad ettevõtted, sealhulgas Tele2 Eesti ja Megafort, käsitlevad kliendikogemuse juhtimist ning millised on nende lähenemised ja strateegiad.
Kliendikogemus on äärmiselt oluline aspekt, mis mõjutab ettevõtte edu ja konkurentsivõimet. Tööandjad peavad investeerima oma töötajate heaolusse ja koolitusse, et nad saaksid pakkuda parimat võimalikku teenust. Kliendi vajaduste ja ootuste mõistmine ning nende pidev jälgimine on vajalik, et kohandada teenuseid ja pakkuda klientidele väärtuslikku kogemust. Kliendi ja töötaja kogemuse seos on tugev ning ettevõtted, kes suudavad neid kahte aspekti tõhusalt juhtida, saavutavad suurema rahulolu ja lojaalsuse.
Megaforti personalijuht Karneliia Press märgib saates, et tema on see juht, kes on oma inimeste poole ning soovitab seda ka teistele. Tema hinnangul peavad tööandjad looma kultuuri, kus töötajad tunnevad end väärtustatuna ja toetatuna. "Töötajate koolitamine ja mentorite süsteem aitavad uutel töötajatel kiiremini sisse elada ja mõista ettevõtte kultuuri. Tugev meeskonnatunne ja koostöö on olulised, et saavutada parim kliendikogemus. Tuleb alustada ettevõtte juurtest ehk töötajatest," lausub Press.
Saates tuleb juttu, millised on kliendikogemuse tagasisidestamise võimalused ja kui levinud nad on? Kuidas tagasiside aitab kliendikogemust täiustada? Kuidas kliendikogemus on seostud erinevate osakondadega, sh klienditeenindusega? Miks organisatsioonid peaksid sellega tegelema, miks ja kuidas teie ettevõtetes sellega toimetataks? Kuidas alustada kliendikogemuse parendamist? Millised on kliendikogemuse juhtimise strateegiad?
Saates jagavad enda kogemusi ja mõtteid Tele2 Eesti kliendikogemuse juht Meril Lugima ja Megaforti personalijuht Karneliia Press. Saadet juhib Alyona Stadnik.
Töötajaid toetades pakutakse head kliendikogemust ja luuakse ettevõtte edu
00:00

Seotud lood

Saated
  • 04.11.24, 14:00
Mõtle põhjalikult läbi, kuidas töötajate vaimset tervist toetada
"Teeninduse teejuhi" saates räägime töötajate toetamisest ja märkamisest, juhtide ning ettevõtte vastutusest ja võimalustest vaimse tervise osas abiks olla.
Saated
  • 07.10.24, 14:00
Kliendisuhete asjatundjad: ettevõtte bränd olgu nii hea, et keegi ei raatsi lahkuda
Tele2 Eesti ärikliendi üksusejuht Jürgen Jalakas ja Swedbanki erasegmendi juht Tarmo Ulla avavad saates „Teeninduse teejuht“ ukse teenindusvaldkonna südamesse ning arutlevad teemal, kuidas hoida ja arendada suhteid era- ja äriklientidega. Mõlemad juhid tõdevad, et kõik algab ettevõtte brändi loomisest.
Saated
  • 09.09.24, 14:12
Head teenindust rahaga ei osta
Häid inimesi võib palgata, aga kui tugisüsteem ei tööta ja sinna ei ole panustatud, siis head teenindust ei ole lihtne saavutada ning tähtis on ka seda hoida, rääkis Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak saates "Teeninduse teejuht".
Saated
  • 12.08.24, 15:52
Kauplus meeldib e-poest rohkem: inimene on müügi tugisammas
Tele2 erakliendimüügi ja klienditeeninduse juht Kristi Juhandi ütles, et inimesed väärtustavad esindust kanalina päris kõrgelt, ning ta usub, et tulevikus hakatakse seda veelgi rohkem väärtustama.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 12:07
Tallinki keskkonnaalased jõupingutused kannavad vilja
Kuigi laevandussektoris on regulatsioonide hulk muret tekitavalt suur ja uue põlvkonna lahendusi kütuse tarbimisel pole, on Tallink pühendunud olemasolevate süsteemide parendamisele ja toonud sõitma ka uusi aluseid, ikka selleks, et CO jalajälge vähendada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele