"Digiturunduse praktikumis" vestlevad saatejuht Priit Kallas ettevõttest Dreamgrow ja AI‑idufirma UKU kaasasutaja Henrik Aavik sellest, kuidas tehisintellekti abil muuta müük ja turundus tõhusamaks ja isikupärasemaks.
- AI‑idufirmai UKU kaasasutaja Henrik Aavik ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst. Foto: Äripäev
Saates selgitatakse UKU ettevõtte hübriidse AI‑lahenduse unikaalset lähenemist, mis kombineerib loogikal põhinevaid süsteeme ja suurte keelemudelite võimalusi. Aavik jagab põnevaid näiteid sellest, kuidas müüki ja kliendikogemust isikupärastada, vähendades samal ajal tegevuskulusid.
Saates kuuled seda, kuidas tänased AI‑lahendused suudavad luua personaalseid sõnumeid eri sihtrühmadele ja isegi automatiseerida keerulisi protsesse – alates toodete lokaliseerimisest kuni spetsiaalselt igale kliendile kohandatud pakkumisteni. Lisaks arutletakse, kuidas AI võimaldab ettevõtetel teha eksporti ja müüki rahvusvahelistel turgudel senisest hõlpsamalt.
"Kui AI suudab koostada iga kliendikirja unikaalsena, on tulevik juba täna kohal," tõdeb Aavik. Saates saad ka vastuse, kas AI võib aga aidata ka väiksematel ettevõtetel konkureerida suurte turuosalistega.
Müügimaailma tulevik: personaliseeritud müük tehisintellekti abil
Seotud lood
Tehisintellekti areng on jõudnud nii kaugele, et tehisarutööriistu kasutades saab nutikas ettevõtja ehitada varsti äri, kus ei pea enam töötama tuhat inimest, ütles Eesti idusektorit kureeriva Startup Estonia uueks juhiks saanud Vaido Mikheim.
"Digiturunduse praktikumi" saates räägime kahe väga eduka digikampaania näitel sellest, mis neile edu tõi ja mida saavad teised ettevõtted neist õppida ja kaasa võtta.
Tehisintellekt ei ole enam eraldiseisev tehnoloogia, vaid lahutamatu osa äristrateegiast. Tehisaru kasutamine võimaldab hallata korraga suuremat mahtu ja protsesse, vabastades seeläbi inimesed strateegilisemate ja loovamate ülesannete jaoks, kirjutab Net Groupi tegevjuht Priit Kongo.
Iduettevõtte Saxby asutaja ja LinkedIn ekspert Taavi Lindmaa harutab "Digiturunduse praktikumi" saates lahti LinkedIn olemuse ning jagab hulgaliselt soovitusi ning kogemusi, kuidas LinkedIni abil edu ja tähelepanu saavutada.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.