• OMX Baltic0,41%287,86
  • OMX Riga−0,28%873,84
  • OMX Tallinn0,44%1 821,04
  • OMX Vilnius−0,01%1 119,33
  • S&P 5000,92%6 067,7
  • DOW 300,31%44 850,35
  • Nasdaq 2%19 728,95
  • FTSE 1000,35%8 533,87
  • Nikkei 225−1,39%39 016,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,24
  • OMX Baltic0,41%287,86
  • OMX Riga−0,28%873,84
  • OMX Tallinn0,44%1 821,04
  • OMX Vilnius−0,01%1 119,33
  • S&P 5000,92%6 067,7
  • DOW 300,31%44 850,35
  • Nasdaq 2%19 728,95
  • FTSE 1000,35%8 533,87
  • Nikkei 225−1,39%39 016,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,24
  • 27.01.25, 14:00

Teeninduse uus suund: just selline müük suurendab kliendi lojaalsust

Saates “Teeninduse teejuht” vaatame lähemalt otsa, mis on vastutustundlik ja vajaduspõhine müük, tuues esile, kuidas need põhimõtted aitavad pakkuda klientidele tõeliselt väärtuslikke lahendusi ja kasvatada lojaalsust.
Apotheka apteegiteenuse innovatsiooni projektijuht Jaanika Jaarman ja Tele2 Eesti müügitreener Veiko Reimand.
  • Apotheka apteegiteenuse innovatsiooni projektijuht Jaanika Jaarman ja Tele2 Eesti müügitreener Veiko Reimand. Foto: Äripäev
Stuudios jagavad enda kogemusi Tele2 Eesti müügitreener Veiko Reimand ja Apotheka apteegiteenuste innovatsiooni projektijuht Jaanika Jaarman. Saatekülalised võtavad pulkadeks lahti, mis asi on üldse vastutustundlik ja vajaduspõhine müük.
Lisaks arutletakse selle üle, kuidas ettevõtted koolitavad oma töötajaid parema kliendikogemuse nimel ning milliseid väljakutseid toob kaasa kliendi ootuste ja vajaduste tasakaalustamine. Olulise tähelepanuna tõdetakse, et tänapäeva kliendid ootavad teenindajatelt rohkem – olgu selleks personaalsus, usaldusväärne nõu või jätkusuutlikkust rõhutavad lahendused.
“Kui soovitame kliendile ausalt ja siiralt, mida ta vajab, kasvab ka meie enda usaldusväärsus,” ütles Reimand.
Saadet juhib teemaveebi kaubandus.ee juht Maarit Eerme.
Kliendid ootavad teenindajatelt varasemast rohkem usaldust ja personaalsust
00:00

Seotud lood

Saated
  • 02.12.24, 14:00
Töötajaid toetades pakud head kliendikogemust ja lood ettevõtte edu
Kliendikogemus on muutunud oluliseks aspektiks ettevõtete strateegias, kuna see mõjutab otseselt klientide rahulolu ja lojaalsust. Eksperdid tõdevad, et kliendikogemus on seotud töötajate heaoluga ning see on valdkond, millesse tuleb panustada.
Saated
  • 04.11.24, 14:00
Mõtle põhjalikult läbi, kuidas töötajate vaimset tervist toetada
"Teeninduse teejuhi" saates räägime töötajate toetamisest ja märkamisest, juhtide ning ettevõtte vastutusest ja võimalustest vaimse tervise osas abiks olla.
Saated
  • 07.10.24, 14:00
Kliendisuhete asjatundjad: ettevõtte bränd olgu nii hea, et keegi ei raatsi lahkuda
Tele2 Eesti ärikliendi üksusejuht Jürgen Jalakas ja Swedbanki erasegmendi juht Tarmo Ulla avavad saates „Teeninduse teejuht“ ukse teenindusvaldkonna südamesse ning arutlevad teemal, kuidas hoida ja arendada suhteid era- ja äriklientidega. Mõlemad juhid tõdevad, et kõik algab ettevõtte brändi loomisest.
Saated
  • 09.09.24, 14:12
Head teenindust rahaga ei osta
Häid inimesi võib palgata, aga kui tugisüsteem ei tööta ja sinna ei ole panustatud, siis head teenindust ei ole lihtne saavutada ning tähtis on ka seda hoida, rääkis Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak saates "Teeninduse teejuht".
  • ST
Sisuturundus
  • 28.01.25, 09:24
Logistikaettevõtte HRX rahvusvahelise eduloo võtmeks on Directo äritarkvara
HRX on pereettevõtte taustaga rahvusvaheline logistikaettevõte, mis teenindab aastas enam kui 5000 klienti ning toimetab kohale üle 400 000 saadetise kogu Euroopas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele