Kasutajanime Corsicar taha varjuv noor Eesti mees harib inimesi kasutute autofaktidega. Ja teeb seda edukalt.
- Corsicari YouTube’i kanali leht Foto: Kuvatõmmis
Millist briti autot valmistati kuni 1967. aastani ilma elektrikaitsmeteta? Milline auto suudab sõita tagurpidi 101 km/h? Missuguse auto tootmine sõna otseses mõttes unustati lõpetada? Millisest idablokis arvukalt toodetud kaubikust pole teadaolevalt säilinud ainsatki eksemplari? Need on mõned obskuursed faktid automaailmast, mida jutuuber Corsicar on oma videotes maailmaga jaganud.
Mullu suvel laadis ta YouTube’i oma esimese autovideo, mis vastas küsimusele, millist autot on kõige rohkemate markide alt müüdud. Seda inglise keeles tükki on vaadatud nüüdseks üle 600 000 korra. Esimene 100 000 tuli umbes nädalaga. Ühesõnaga: kohe hitiks. Ilma igasuguse nähtavuse ostmise või muu taoliseta ning tegija enda suureks jahmatuseks.
Praeguseks on Corsicaril YouTube’is ligi 70 000 tellijat. Hiljuti näitas ta videos esimest korda oma nägu, kuid tema nime avalikkus ei tea. Nagu autovideote Nublu.
„Oma nime ei anna ma eales välja,“ lubab jutuuber „Autojuttude“ saates. See on Corsicari esimene eestikeelne ülesastumine.
Saates kuuleb Corsicari kanali sünniloost ja tema edasistest plaanidest. Mõistagi uurime ka, kustkohast ta tarbetuid, ent inimestes huvi äratavaid autofakte üles korjab. Intervjueerib Karl-Eduard Salumäe.
Salapära hoidev Eesti noormees pani püsti YouTube’i popi autokanali
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uudismudelite poolest rikka 2024. aastaga võrreldes tuleb tänavune autoaasta selgelt tagasihoidlikum, ent neljarattalised, millega sõitmist ajakirjanikud pikisilmi ootavad, ei puudu sellestki, nenditi raadiosaates „Autojutud“.
“Autojuttude” värske saade
Kes valmistab maailma parimaid luksusautosid? Ligi sada aastat tagasi arvati, et USA ettevõte Duesenberg.
Pikka aega Saksamaal Kiasid disaininud ning seejärel Jaapanis Mitsubishis töötanud eestlane Björn Koop sai oma karjääri alguses olulist tuge kolleegilt, kes on teinud hiljem peadpööritavat lendu.
Praegu valmistavad Hiina autod nii Euroopale kui USA-le kõvasti muret, ent esimesed eestlastelegi näidatud tulemused mõjusid amüsantselt.
Keskpangad ostsid ka mullu massiliselt kulda, suurimaks ostjaks kujunes Poola. Samas on turuosalistele aina selgem, et salaja ja jälgi segades on kullaturul suurimaks mänguriks siiski Hiina ja teised arenevad turud, kes soovivad oma reserve teistest riikidest (eelkõige USAst ja dollarist) sõltumatumaks muuta.