Leidlikud ettevõtjad meelitavad inimesi kolkasse sööma
Eestis leidub erilisi restorane, kuhu inimesed kehakinnituseks ekstra kohale sõidavad. Ja päris kaugele sõidavad, et mitte lihtsalt süüa, vaid mõnetunnised lühipuhkuseid teha.
Kuidas keerulisel ajal kliente edukalt enda juurde meelitada, sellele leiabki vast kõige paremini vastuse niisuguste pärapõrgus tegutsevate ja edu saavutanud ettevõtjate lugudest. Nemad ei jõua kliente äragi teenindada.
Toidukohad pidid sel suvel kogemustega töötajate saamiseks konkurente palgaga üle trumpama ning alla jääjad õpetasid välja verinoori töötajaid, kes lähevad sügisel tagasi kooli. Siiski on toidukohtade omanikel sügisel suuremaid muresid kui koolipinki naasev tööjõud.
Saates "Ideest kasumini" on külas Merrit ja Jaan Kiho, kes peavad väikeses rannakülas kodurestorani Mermer. Räägime sellest, kuidas on õnnestunud ühel väikesel kodurestoranil püsida juba 11 aastat restoranimaastikul tihedas konkurentsis ja teenida ka mitmeid tunnustusi.
“Me ise ka uurime, mismoodi see Peppersack seal avatud on,“ ütles pankrotistunud Peppersacki üks omanikest Roland Randmaa, kellele näib, et tema pikaaegne partner on kogu meeskonna usaldust kuritarvitanud ja kuulsa restorani nimega lihtsalt minema jalutanud.
Saaremaa tuntuim vaatamisväärus ja vanim restoran Saaremaa Veski korraldas kriisis oma töö ümber, asendades restoranis laudade teenindamiseks vajalikud pliiatsid ja märkmikud iPadidega ja ehitati ka napsuruum.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”