Porsche 911 pole enam see, mis varem. Maru suureks kasvanud, rohkem nagu
grand tourer kui puhastverd sportauto. Kiiremate versioonide võimete proovimiseks tuleb ringrajale või
autobahn'ile minna, tavateedel õnnestub neist vaid väiksemat osa kasutada. Saadavus käsikastiga muutub üha viletsamaks. Ning mis see veel maksab! Parem võtta odavam,
kergem ja pealekauba keskmootoriga
Cayman.
Tuleb tuttav ette? Sel kuul 60aastaseks saanud 911 nimetatakse sageli maailma parimaks sportautoks ning ka praeguse mudelipõlvkonna – tehasekoodiga 992 – arvukad versioonid võidavad ühe võrdlustesti teise järel. Ent paradoksaalsel kombel saadavad seda samal ajal jutud, kuidas vanasti oli
Signalgrün rohelisem.
Ja siis sa sõidad Turbo S-i, 911 suure mudeliperekonna kõige luksuslikuma ning tervelt 650hobujõulise variandiga. Teisisõnu sellise 911ga, mis peaks tänapäeva üheksa-üks-ühtedele omistatavates pattudes vägagi süüdi olema. Ja veel enne parkimisplatsilt välja pääsemist oled jõudnud veendumusele: räägitagu, mida tahes, kuid see on suurepärane entusiastiauto!