Kui Prantsuse suurim autotootja Renault mullu oma väikeautoga Kangoo turule tuli, leidus hulganisti kahtlejaid, kas imeliku väljanägemisega autole ka ostjaid leidub. Leidus ja küllaga, tänavune tootmismaht peaks ulatuma juba 180 000 autoni, mis peaks andma Kangoole Euroopa autoturul 1% turuosa.
Kangoo uusima modifikatsiooniga Kangoo Pampa pöörab Renault teelt kõrvale. Linnamaastikuautode klassi Kangoo RTE-versiooni baasil ehitatud Pampa siiski ei küüni, kuid 50 mm võrra kõrgem kliirens ja tugevam vedrustus parandavad siiski märgatavalt auto läbitavust. Täislastis Pampa kliirens on 180 mm, mis on praktiliselt võrdne tühja standardmudeli omaga.
Pampat hakatakse tootma 1,2-liitrise bensiini- ja 1,9-liitrise diiselmootoriga. Käigukast on sama, mis tavalisel Kangool, kuid 5. käigu ülekandesuhet on pisut muudetud.
Kangoo saab endale ka sama uue põlvkonna ABSi, nagu ka äsja esitletud uus Clio.
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.