• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 10.04.00, 08:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Edelaraudtee toetab teleseriaali poolteise miljoniga aastas

Riigilt sadu miljoneid kroone dotatsiooni manguv Edelaraudtee särab igal nädalal ETV ekraanil seriaali 'Õnne 13' sponsorina. Reklaamile kulutab Edelaraudtee üle 1,5 miljoni aastas, kirjutab Õhtuleht.
Kas seebiseriaali tegijatele makstava raha eest ei saaks hoopis käigus hoida neid kahjumiga rongiliine, mida ähvardab riigikogus arutusele tuleva dotatsioonivähendamise kava kohaselt sulgemine? Edelaraudtee juhatuse nõuniku Urmas Glase sõnul vajab Edelaraudtee reklaami niisamuti nagu Coca-Cola. 'Me saame küll riigilt raha, kuid pole ju mõtet seda nohinal ja salaja maha sõita,' selgitab Glase reklaami vajalikkust.
Et rongisõitjaid võib enesekiitmise tagajärjel tublisti lisaks tulla, tõestas tema sõnul ühekroonise piletikampaania ajal toimunu. Paljud vaatajad elavad maal ''Õnne 13' tootjatega lepingut sõlmides arvestasime ka seda, et suur osa seriaali vaatajaist elab maal. Nemad on ka potentsiaalsed rongisõitjad,' selgitab Glase.
Viimased kolm aastat erafirmas BEC ETVle 'Õnne 13' seriaali produtseerinud Raivo Suviste kinnitab, et sponsoriks hakkabki see, kes tahab oma majandusseisu parandada. Sponsorraha suurusest keeldub Suviste lepingu konfidentsiaalsusele viidates rääkimast.
Edelaraudtee tunnistab, et sügisel aastaks sõlmitud lepingu suurusjärk on 400 000 krooni. 'Aprillis uued seeriad lõpevad, kuid kordused peaksid käima läbi suve,' mainib Glase. Seriaali toetamine tuleb tema sõnul vähemalt pool miljonit odavam kui televisioonist reklaamiaja ostmine. Jämedalt rehkendades - televisiooni põhihooajal on seriaal koos kordusega eetris nädalas kaks korda ja suvel üks - maksab rongi näitamine ühes seriaalis keskmiselt 4500 krooni.
Kokku on Edelaraudtee eelarves reklaamikulusid 1,7 miljonit krooni. Suurem osa sellest kulub Glase sõnul sõiduplaanide ja nende muudatuste avaldamisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.24, 17:29
Foruse enam kui 10aastane koostöö Viru Keskusega – tehnohooldusest maineka rohesertifikaadini
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele