Siiani kiirtoidule panustanud toiduainetootja Kraft kavatseb edaspidi toota rohkem tervislikemaid toite, et minna kaasa turul liikuva tervisetrendiga.
Kuigi siiamaani on Kraft tuntud odavate kiirtoitude valmistajana, usuvad Krafti juhid, et nende ikoonilised tooted nagu Ritzi küpsised, Kool-Aid karastusjoogid ja Jell-O pudding, vajavad uuendust, et liikuda koos toiduaineturul kasvava tervisetrendiga, kirjutab Financial Times.
Reeglina küsivad toiduainetööstused tervisekaupade eest rohkem raha, Kraftile võib see olla aga suureks löögiks, kuna siiamaani on firma teinud toite madalama sissetulekuga inimeste jaoks.
Autor: Gert D. Hankewitz
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.