Loe homse Äripäeva Tehnika rubriigist
Tarbijakaitseliidu nõuandla juhataja Aado Luige kommentaari sellest, et
klientide ja müüjate tüliõunaks on seaduste väänamine
"Tüüpprobleemiks klientide ja teenindajate vahel on müüjapoolne seaduste väänamine oma kasuks.
Võlaõigusseaduse paragrahvi 222 esimese lõike alusel võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. Kui eesti keeles "või" tähendab alternatiivi, kas musta või valget kohvi, siis müüjate keeles esiteks parandamist ja teiseks asendamist," selgitab Luik.
Loe pikemalt homsest lehest.
Seotud lood
Tarbijakaitseamet koostas möödunud aastal
teenindus- ja kaubandusettevõtetele kokku 3740 akti ning 144 ettekirjutust.
“Peaksime igapäevaselt kasutatavaid asju paremini hoidma,” räägib saates “Juhtides tulevikku” tehnikaringlust korraldava Green Dice asutaja ja juht Argo Alaniit. “Elektroonikaseadmete tootmine on selline, mida ei lubataks enam Euroopas teha – keskkonnanõuded on meeletud ja me ei taluks näiteks elementide kaevandamist, see on ränk töö.“