Tarbijakaitseamet koostas möödunud aastal
teenindus- ja kaubandusettevõtetele kokku 3740 akti ning 144 ettekirjutust.
Kontrollimise põhjal avastati väärtegusid 969, millest trahviotsuseid tehti 698 summas 499 320 krooni, ülejäänud 271 moodustasid suulised hoiatused.
Tööstuskaupade (6 978) osas on jätkuvalt kõige rohkem probleeme tekitanud ebakvaliteetsed jalanõud (1324). Rahulolematust põhjustavad näiteks seest määrivad, kergesti lagunevad ja esimese niiskusega vormituks muutuvad jalanõud, samuti kurdetakse kontsaplekkide halva kvaliteedi üle.
Jalatsitele järgnevad kõnede arvu poolest arvutid ja arvutitarvikud (797). Sageli vajavad arvutid juba mõnenädalase kasutamise käigus remonti; samuti kurdetakse eestikeelse kasutusjuhendi puudumise üle.
Kolmandal kohal platseeruvad kaebused kodutehnika kohta (728). Ostetud kodutehnikaga seoses helistati infotelefonile 728 korral. Tarbijatele valmistavad probleeme puudulikud kasutusjuhendid, kus oluline teave eseme tarvitamiseks on jäetud eesti keelde tõlkimata, ning kodumasinate ebarahuldav kvaliteet ehk kasutamisel ilmnevad puudused.
Seotud lood
Füüsilisest isikust ettevõtjal tasub mõelda, enne
kui tehnika ostu arvele end FIEna märgib, sest see jätab ta ilma tarbijakaitse
toest.
Tarbijakaitse teatas,
et reisikorraldaja võib reisitasu suurendada üksnes juhul, kui see võimalus
on lepingus otseselt ette nähtud ning leping sisaldab reisitasu uue suuruse
arvutamise korda
Ameti hinnangul on Olympic Casino
paigaldanud reklaami põhjendamatult kaugele mängukohtade sissepääsust ning
sellega rikkunud reklaamiseaduse piirangut.
Loe homse Äripäeva Tehnika rubriigist
Tarbijakaitseliidu nõuandla juhataja Aado Luige kommentaari sellest, et
klientide ja müüjate tüliõunaks on seaduste väänamine
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.