• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 11.01.07, 07:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Burkhardt plaanib rajada Rail Balticat

Raudteest loobuma pidanud Edward Burkhardt ei plaani norus näoga siinset tolmu jalgelt pühkida, vaid kaalub panuse andmist Rail Baltica väljaarendamisse, kirjutas Äripäev.
Burkhardti sõnul on ta juba alustanud läbirääkimisi Lätis, Leedus ja Poolas nii valitsuse kui ka kohalike raudteedega. "Oleme kohtunud ka Euroopa Liidu esindajatega neis küsimustes ning nad on innustanud meid oma ettepanekuid tegema," sõnas Burkhardt, kes pole mõtet Eesti valitsusele veel tutvustatud, kuid näeb vaimusilmas ühe variandina ühisettevõtte loomist Rail Baltica arendamiseks Eestis.
"Otsime võimalust vagunipraami käimapanemiseks Soome ja Eesti vahel," ütles Burkhartd, kes peab raudteepraami võimalikeks kasutajateks Soome paberitootjaid.
Majandusministeeriumi teede ja raudtee osakonna juhataja Ain Tatteri sõnul on Rail Baltica projekt paregu veel uuringute staadiumis.
Burkhardti osalemissoov Rail Balticas Valga-Tartu-Tallinna marsruudil tuli Tatterile üllatusena. "Viie aasta jooksul pidas ta seda täiesti perspektiivituks suunaks," sõnas Tatter, viidates selle raudteelõigu kehvale olukorrale.
Burkhardt vaidles Tatterile vastu, öeldes, et BRS ei suutnud viie aastaga remontida kogu raudteeinfrastruktuuri ning pani esialgu rõhku suurema liiklusega lõikudele.
Ka ei olnud ta nõus, et on pidanud Rail Baltica programmi mõttetuks. "Olukorras, kus ettevõte on ametis ellujäämisega, ei mõelda laienemise peale."

Seotud lood

Uudised
  • 16.04.08, 21:36
Homme arutatakse Valgas Rail Baltica arendamist
Homme külastavad projekti Rail Baltica koordinaatorid eesotsas Euroopa Komisjoni Transpordi ja Energeetika direktoraadi juhi James Pondiga Valgat, et arutada Rail Baltica raudteetrassi arendamist, teatas Valga Maavalitsus.
Uudised
  • 11.10.07, 09:55
Burkhardt ja Sinijärv lõid uue raudteefirma
Eksivad need, kes arvavad, et Eesti Raudtee erastaja Edward Burkhardt pärast aktsiate tagasimüüki riigile Eesti tolmu oma jalge alt pühkis, koos Eesti Raudtee endise juhatuse liikme ja diplomaadi Riivo Sinijärve ning Soome ärimehe Lasse Sandgreniga lõi ta hoopis uue raudtee operaatorfirma Navirail.
Uudised
  • 09.01.07, 10:44
Riik sai Eesti Raudtee tagasi
Täna hommikul tulid Eesti Raudtee aktsiad üle riigi omandisse, teatas Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium.
Uudised
  • 17.01.07, 23:50
Burkhardt: Reformierakond küsis miljon eurot pistist
Eesti Raudtee endine omanik Edward Burkhardt ütles Eesti Televisiooni saates Pealtnägija, et Reformierakond küsis raudtee omanikelt miljon eurot vastutasuks pakkudes toetust raudtee riigistamisele, kirjutab ETV24.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele