Eesti ja Läti kokkulepe, kas Rail Baltica
ehitatakse läbi Tartu ja Valga või läbi Pärnu, sünnib kavade kohaselt käesoleva
aasta juuliks.
Taani konsultatsioonifirma COWI, mis Tallinna ja Varssavit ühendama hakkava kiirrongiraudtee Rail Baltica tasuvust uuris, pakkus nii Tartu ja Valga kui ka Pärnu kaudu minekuks välja kaks varianti, vahendas ETV24.
Pärnu kaudu saaks mõlemal trassil kasutada tippkiirust 160 km/h ja tee vastaks rööpavahe poolest Euroopa standardile. Tartu ja Valga kaudu saaks ühel trassil maksimumkiirusena sõita 120 km/h, teisel 160 km/h. Mõlema trassi rööpavahed vastaksid Vene standardile.
Tasuvaks ei pidanud COWI 200 km/h maksimumkiirust lubava raudtee ehitust, sest kaubarongide aeglasema sõidutempo tõttu ei saaks teised rongid niikuinii tippkiirusel sõita.
Seotud lood
Rail Baltica projekti hakatakse teostama
etapiviisiliselt. Valitsus otsustas, et esimeses faasis kulgeb Tallinna ja Riia
vaheline raudteeühendus Valga kaudu, teatas majandus- ja
kommunikatsiooniministeerium.
Raudteest loobuma pidanud Edward Burkhardt
ei plaani norus näoga siinset tolmu jalgelt pühkida, vaid kaalub panuse andmist
Rail Baltica väljaarendamisse, kirjutas Äripäev.
Viimasel ajal on päris palju räägitud Rail
Baltica võimalikust kulgemisest Tartu ja Valga või Pärnu kaudu. Taani
konsultatsioonifirma COWI esitas Rail Baltica võimalike trasside
finantsmajandusliku analüüsi tulemused.
Euroopa Komisjon ei luba Poolal Via Baltica
trassi viia läbi Rospuda looduskaitseala, Poola aga ei soovi plaanist
loobuda.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.