• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,00%5 974,07
  • DOW 300,00%42 906,95
  • Nasdaq 0,98%19 764,88
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 225−0,32%39 036,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,99
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,00%5 974,07
  • DOW 300,00%42 906,95
  • Nasdaq 0,98%19 764,88
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 225−0,32%39 036,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,99
  • 09.05.07, 08:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Raudtee koostab blokaadi puhuks kriisiplaani

Praegu ei ole selge, kui palju lähevad Eesti Raudteele Venemaa sanktsioonid maksma, kuid olukorra jätkumisel rohkem kui nädal on Eesti Raudtee sunnitud saatma osa töötajaid puhkusele.
"Väheke on üle reageeritud, kui nimetakse seisu kriisiks. Eesti Raudtee toimib, rongid sõidavad, tegemist ei ole ju blokaadiga," sõnas Eesti Raudtee turundusdirektor Rene Varek Äripäevale. Ta lisas, et Eesti Raudtee kohaneb olukorraga ning jälgib, kuidas olukord areneb.
"Eesti Raudtee analüüsib praegu, et kui selline olukord peaks kauem kestma, siis millised oleksid kokkuhoiumeetmed. Loodan, et mai teises pooles hakkab olukord paranema. Seda, millistes mahtudes kaubavedu taastub, on raske hinnata. Kindel on, et mingi märgi see meile jätab," lisas Varek.
Võimalikest kahjunumbritest Varek rääkida ei soovinud, märkides, et seda on vara öelda. Samuti ei öelnud Varek, kes on need töötajad, kes esimestena puhkama lähevad.
Eesti Raudtee nõukogu esimees Eva Vanamb ütles, et praegu ei saa täpsemalt rääkida võimalikust mustast stsenaariumist ja sellest, kui suur võib tulla kahju Venemaa raudteeparanduste tõttu ning kui kaua Eesti Raudtee seda välja kannataks. Riigi toetuse andmine Eesti Raudteele pole seni kõne all olnud.
"Praegu on vara sellest rääkida, sest kriisiplaani koostamine alles käib. Samuti on vara rääkida sellest, kui palju Eesti Raudtee päevas raha kaotab," sõnas Vanamb.

Seotud lood

Uudised
  • 21.05.07, 13:39
Eesti Raudtee pani transiidivoo teist pidi jooksma
Täna pärastlõunal saabub Moskvas Oktjaberskaja jaama eelmise reede hilisõhtul Tallinnast teele lähetatud esimene ainult konteineritega laetud kaubarong.
Uudised
  • 18.05.07, 13:09
Eesti Raudtee: veod hakkavad taastuma
Kui nädala algul võttis Eesti Raudtee vastu veel 16 kaubarongi ööpäevas, siis neljapäeval ja eeldatavasti ka reedel peaks kaubarongide arv ulatuma juba 24.
Uudised
  • 14.05.07, 11:22
Eesti Raudtee on puhkusele saatnud juba 350 töötajat
Venemaa varjatud sanktsioonide tõttu vähenenud Eesti Raudtee veomahud sunnivad firmat inimesi puhkusele saatma.
Uudised
  • 10.05.07, 13:07
Pinged Eesti ja Venemaa vahel annavad Kunda sadamale tööd
Pingestunud Eesti-Vene suhted mõjutavad pärssivalt ka Lääne-Viru ärimeestele, kuid näiteks Kunda sadam lõikab sellest kasu ja on tööga lausa üle koormatud.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:09
Navalis Group Shipbuilding & Offshore: 2024. aasta tulemused – uute võimaluste ja saavutuste aasta
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele